بورس پرس
1400/01/23
13:27
تقدیر از اقدامات همراه اول به دلیل حمایت از دانشگاه ها و تولیدکنندگان داخلی

دبیر انجمن صنعت مخابرات از اقدامات جهادی اپراتور اول در انعقاد قرارداد با دانشگاه ها و تولیدکنندگان داخلی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرامرز رستگار با ارسال نامه‌ای به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول با تقدیر از اقدام جهادی و تخصصی در سال گذشته برای انعقاد قراردادهای مهم توسعه تحقیقات و صنعت با دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان داخلی اعلام کرد: این حرکت نشان داد همت، صداقت، شهامت و تحلیل درست مدیران و کارشناسان بهتر از هر قانون و بخشنامه‌ای می‌تواند موجب جهش تولید شود.


انعقاد قراردادها و تفاهمنامه‌ها برای تجهیزات پیشرفته مخابراتی تولید بار اول مانند آنتن‌های پیچیده و پیشرفته، رادیو مایکروویوIP، رادیو موج میلی‌متری پهن‌باند، مودم رادیویی، شبکه‌های نوین و هوشمندسازی، نمونه‌هایی است که نه تنها تجهیزات نسل فعلی شبکه را بومی می‌کند بلکه زمینه بومی‌سازی نسل پنجم ارتباطات را نیز فراهم می‌کند. اطمینان کافی وجود دارد که با این حرکت انقلابی آغاز شده در سال‌جاری شاهد اقدامات وسیع‌تری توسط آن شرکت خواهیم بود.


بنابراین گزارش، پیش از این نیز همراه اول با انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و شرکت های داخلی از بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز صنعت ارتباطات حمایت کرده و مورد تشویق نهادهای قانونی و نظارتی قرار گرفته بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0