آکادمی هلاکوئی
1401/02/28
21:00
جمع آوری سرمایه ۲۴ میلیون دلاری توسط شرکت Metatheory

استودیو Metatheory، یک شرکت بازی سازی Web۳ که…

استودیو Metatheory، یک شرکت بازی سازی Web۳ که تجربیات سرگرمی را با عناصر بلاک چین ترکیب می کند، اعلام کرد که در دور سرمایه گذاری سری A خود، ۲۴ میلیون دلار جمع آوری کرده است. کوین لین (Kevin Lin)، مدیرعامل این شرکت که یکی از بنیانگذاران توییچ نیز هست، اظهار داشت که این سرمایه گذاری فرصتی برای ساخت بازی های باکیفیت است که عناصر بلاک چین را نیز در طراحی خود گنجانده است.


به نظر می رسد که نظریه بازی Web۳ برای VC هایی مانند a۱۶z که منجر به سرمایه گذاری شد و به طور فعال در پروژه هایی از این نوع سرمایه گذاری کرده است، از جمله Mythical Games، Yield Guild Games و Sky Mavis، سازندگان Axie infinity، باعث جلب توجه است. سایر شرکت‌کنندگان عبارتند از Pantera Capital و FTX Ventures، Breyer Capital، Merit Circle، Recharge Thematic Ventures، Dragonfly Capital Partners، Daedalus، Sfermion، و Global Coin Research.


متاتئوری پس از این دور تامین مالی، ارزیابی شرکت را گزارش نکرده است.


مزایای بازی Web۳


متاتئوری در میان گروهی از شرکت هایی است که سعی می‌کنند عناصر بازی را با بلاک چین و مکانیزم های بازی برای کسب درآمد ترکیب کنند تا تجربه های سرگرمی با کیفیت بالا تولید کنند. لین در این باره اظهار داشت:


“من واقعا معتقدم که بلاک چین درها را به روی امکانات بیشتری باز می کند و تاثیر زیادی در فضای بازی، داستان گویی و جامعه سازی خواهد داشت.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: bitcoin.com


انتهای خبر

0
0