بورس پرس
1401/02/28
15:21
انجام دستور رییس جمهور با انتشار آگهی واگذاری بلوک ۴۱ درصدی سهام سایپا

سایپا در راستای تحقق دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو خودروساز، آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام توسط ۴ زیرمجموعه بورسی و غیر بورسی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، رییس‌جمهور ۱۱ اسفند سال گذشته با بازدید سرزده از پارکینگ‌ها و خط تولید ایران‌خودرو، ۸ دستور در جهت کیفی و کمی سازی تولید خودرو صادر کرد که در این میان، یکی از دستورات تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت ایران خودرو و سایپا حداکثر ظرف ۶ ماه آینده به بخش غیردولتی بود.


براین اساس، شرکت سایپا آگهی رسمی درخصوص بررسی صلاحیت عمومی و تخصصی متقاضیان خرید بلوکی سهام در روزنامه اطلاعات را با گذشت کمتر از سه ماه منتشر و اعلام کرد: در راستای فرمان رییس جمهور، شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار در نظر دارند ۴۱ درصد از سهام سایپا را بصورت بلوکی به اشخاص حقیقی حقوقی و واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه واگذار کنند.


متقاضیان می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم های مربوطه جهت بررسی صلاحیت عمومی و تخصصی از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت اقتصادی سایپا واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج شرکت سایپا مراجعه کنند. شرایط عرضه و واگذاری سهام سایپا پس از تکمیل فرآیند مربوطه از طریق سازمان بورس به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0