کانال افزایش سرمایه
1400/03/16
16:12
تعداد مرگ و میر کرونا هر روز نسبت به روزهای قبل کمتر می شود. کدام سهم ها به خاطر بیماری کرونا در دو سال اخیر رشد نکرده و افت شدیدی داشتند ؟ یکی از...

تعداد مرگ و میر کرونا هر روز نسبت به روزهای قبل کمتر می شود.


کدام سهم ها به خاطر بیماری کرونا در دو سال اخیر رشد نکرده و افت شدیدی داشتند ؟


یکی از گروه ها و شاخص های بورسی که با وجود کرونا رنج بردند،گروه گردشگری بودند؛که با تعطیلی هتل ها و میراث های فرهنگی افت شدیدی را تجربه کردند.



رفع تحریم ها و با باز شدن مرزها به روی گردشگران خارجی هتل ها و میراث های فرهنگی و گردشگری سود بالایی خواهند برد.


گروهای گردشگری #سمگا☆#گکوثر☆#گدنا☆#گشان می باشند.



#سمگا صف فروش هست و با جمع شدن صف فروش و کف سازی بعد از مدتی می تواند به رشد خود ادمه دهد.



#گکوثر :شناور سهم یک میلیارد قیمت فعلی سهم ۲۰۰ تا ۲۵۰ می باشد؛مقایسه سهم گکوثر با سایپا یا خودرو از نظر قیمتی و تعداد سهم تقریبا قیمت حول و حوش ۲۰۰ می باشند.


شناور گکوثر یک میلیاد ،خودرو و سایپا ۳۰۰میلیارد (بنده برای دوست و آشنایانم پیشنهاد خرید گکوثر را دادم و حتی برای فرزندانم نفری ۱۰۰ هزار تا خریدم ) فقط بلند مدت (یکسال)



#گدنا سهم در صف فروش قفل است و با جمع شدن سهم باید چند روزی سهام ها دست به دست بشوند و کف سازی بکنند و بعد به رشدش ادامه بدهد.



#گشان (پدیده شاندیز مشهد) در صورت برنده شدن کاندیدای ریاست جمهوری آقای رئیسی اهل مشهد آینده خوبی را برای این سهم می بینم چرا ؟ چون سهم از قیمت ۸۵۰۰ ت تا ۲۰۰۰ یکسریه از اول افت و ریزش داشته و فقط بخاطر اینکه افزایش سرمایه بالای ۲۰۰۰ درصدی را مدیر عامل دستور دادند که خرد خرد اضافه شود ؛۴۰۰ درصد اعمال شد و ۴۰۰ درصد بقیه در روزهای آینده و بقیه تا ۲۰۰۰ درصد خرد خرد اعمال خواهد شد.


این سهم اگر به قفل صف خرید بیفتد و حجم مبنا را پر نکند. دیگر عرضه نخواهد شد و حرکت صعودی و لاک پشتی و مطمئنی خواهد داشت.



انتهای خبر

0
0