سنا
1401/06/15
10:25
«اتکاسا» امروز بازگشایی می‌شود

نماد «اتکاسا» متعلق به شرکت بیمه اتکایی سامان امروز، سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، پیش از این، پذیره‌نویسی بیمه اتکایی سامان در فرابورس انجام شد که این پذیره‌نویسی، ۱۷ آذر ماه سال ۹۹ در روز نخست از مهلت ۱۰ روزه به پایان رسید. طی فرآیند پذیره‌نویسی، ۳۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم اتکاسا به قیمت هر سهم ۱۰۰ تومان (که ۵۰ تومان آن در زمان پذیره‌نویسی وصول شده) عرضه شد.


در نشست خبری که به منظور این پذیره‌نویسی در فرابورس ایران برگزار شد، اتکاسا به عنوان سومین بیمه اتکایی در صنعت بیمه ایران معرفی شد.


روز گذشته مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران در پیام ناظری که به منظور اطلاع‌رسانی در خصوص بازگشایی نماد اتکاسا منتشر کرده قید کرد که سرمایه‌گذاران به گزارش ارزش‌گذاری این شرکت و اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، توجه کنند.


طبق اطلاعات مندرج در گزارش ارزش‌گذاری، سرمایه ثبتی بیمه اتکائی سامان پس از تکمیل پذیره‌نویسی ۲۵۰ میلیارد تومان است. ارزش هر سهم اتکاسا در این گزارش ۳۱۶ تومان برآورد شده است.


همچنین امکان ارسال سفارش خرید برای سرمایه‌گذارانی که قصد خرید سهام اتکاسا را پس از بازگشایی دارند بر ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) فراهم است.


گفتنی است شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان و شرکت بیمه سامان از جمله سهامداران عمده بیمه اتکایی سامان هستند.


انتهای خبر

0
0