آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
00:00
دریافت مجوز موقت فعالیت صرافی Huobi از ناظر دارایی دیجیتال دبی

پلتفرم آسیایی مبادله رمزارزها، Huobi، به جدیدترین شرکت…

پلتفرم آسیایی مبادله رمزارزها، Huobi، به جدیدترین شرکت خدمات دارایی دیجیتال تبدیل شده است که تاییدیه موقت را از سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط این صرافی، این تاییدیه به نهادهای مستقر در امارات متحده عربی اختیار می دهد تا «مجموعه کاملی از محصولات و خدمات تبادل دارایی های دیجیتال» را ارائه دهند.


قبل از تایید هیوبی، VARA مجوز موقت دیگری را به پلتفرم معاملات رمزارزی OKX مستقر در سیشل اعطا کرده بود. همچنین پیش از این، رگولاتور تاییدیه یا مجوزهایی را برای Binance، FTX و Coinmena صادر کرده است.


در همین حال، در بیانیه ای، صرافی کریپتو گفت که سرمایه گذاران به اصطلاح حرفه ای را هدف قرار خواهد داد. در مورد خدمات معاملاتی آنی و خارج از بورس (OTC)، هیوبی گفت که این خدمات «به زیرمجموعه محدودی از سرمایه گذاران از پیش واجد شرایط و ارائه دهندگان خدمات مالی حرفه ای گسترش خواهد یافت».


تشکیل ستاد منطقه ای


هیوبی همچنین بیان کرد که دریافت مجوز موقت، راه را برای ایجاد دفتر مرکزی منطقه ای صرافی در دبی هموار می کند. لیلی ژانگ (Lily Zhang)، مدیر مالی گروه هیوبی در اظهاراتی پس از اعطای مجوز موقت گفت:


“دولت دبی متعهد است که امارات را به یک مرکز جهانی برای اقتصاد دیجیتال آینده تبدیل کند و در خط مقدم نوآوری مالی قرار گیرد. هیوبی نسبت به پتانسیل شهر و فرصت های آینده آن خوش بین است.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0