تحلیل برای سود
1400/07/27
17:29
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷 #پکویر 🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات و یا ارائه ...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:


🔷 #پکویر


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات و یا ارائه خدمات)


🔹توضیح : انواع تایرهای رادیال و ون جمعا ۳۰درصد افزایش که در مرحله اول۲۰ درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ و در مرحله دوم ۱۰درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ اعلام خواهد گردید. ضمنا جهت اطلاع نرخ میانگین فروش هر کیلو محصول پس از افزایش مرحله اول در ماه های آبان و آذر ۶۴۴،۶۴۴ ریال و پس از افزایش مرحله دوم قیمت میانگین فروش هر کیلوگرم در ماه های دی، بهمن و اسفند مبلغ ۶۹۸.۳۶۴ ریال خواهد گردید.



🔷 #پارتا


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات و یا ارائه خدمات)


🔹توضیح : به استناد نامه شماره ۱۴۰۰/۵۸۴۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ انجمن صنفی صنعت تایر افزایش نرخ فروش محصولات به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفته است:الف)انواع تایر های رادیال جمعا ۳۰ درصد افزایش که در مرحله اول ۲۰درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ و در مرحله دوم ۱۰ درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ اعمال خواهد گردید.ب)انواع تایرهای بایاس جمعا ۴۰ درصد افزایش که در مرحله اول ۳۰درصد افزایش از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ و در مرحله دوم ۱۰ درصد افزایش از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ اعمال خواهد گردید.ضمنا جهت اطلاع نرخ میانگین فروش هر کیلو محصول پس از افزایش مرحله اول در ماه های آبان و آذر ۶۸۱،۰۵۵ ریال و پس از افزایش مرحله دوم قیمت میانگین فروش هر کیلوگرم محصول در ماه های دی،بهمن و اسفند مبلغ ۷۳۶،۴۲۵ ریال خواهد گردید که با توجه به ترکیب فروش محصولات این شرکت (۷۰ درصد رادیال و ۳۰ درصد بایاس) ، منجر به افزایش ۲۳ درصدی نرخ فروش محصولات پس از افزایش مرحله اول و ۳۳ درصد نرخ فروش محصولات پس از افزایش مرحله دوم خواهد شد.



🔷 #دسبحا


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه


🔹 تغییرات سرمایه: ۳,۲۴۱,۰۰۰ ریال به ۶,۹۲۱,۰۰۰ ریال (افزایش سرمایه ۱۱۴٪)


🔹محل افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی, سایر اندوخته ها


🔹علت افزایش سرمایه: مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و از محل اندوخته سرمایه ای



🔷 #کساوه


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید)


🔹توضیح : بهره‌برداری از پروژه تولید محصولات کاشی پرسلان پولیش به ظرفیت اسمی سالیانه ۱,۵۰۰,۰۰۰ مترمربع از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱آغاز گردیده که در گزارش تفسیری مدیریت منتشره مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ نیز افشاء گردیده است. میزان تولید و فروش آن تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱بالغ بر ۵۶۰ هزار مترمربع و به مبلغ ۵۱۳,۸۵۰ میلیون ریال بوده که در گزارشات فعالیت ماهانه اعلام شده است. لیکن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ پروژه به صورت رسمی با حضور ارزشمند ریاست محترم بنیاد مستضعفان جناب آقای مهندس فتاح افتتاح گردید. لازم به توضیح است که درآمد حاصل از پروژه در بودجه فروش شرکت پیش‌بینی گردیده است.



🔷 #شکلر


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات و یا ارائه خدمات)


🔹توضیح : با توجه به افزایش قیمت جهانی سود پرک به میزان هر تن ۱۵۰ دلار در نشریه (I.C.I.S)نرخ فروش محصول کاستیک پرک شرکت حدود ۳۵٪ افزایش خواهد یافت لازم به ذکر است فروش کاستیک پرک بیش از ۷۰ درصد فروش صادراتی و حدود ۳۵ درصد از کل فروش شرکت را تشکیل می دهد .




🔷 #ودی


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه


🔹 تغییرات سرمایه: ۵,۹۵۰,۰۰۰ ریال به ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال (افزایش سرمایه ۱۱۴٪)


🔹محل افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی


🔹علت افزایش سرمایه: به منظور تقویت بنیه مالی، بهبود ساختار مالی برای نگهداری بیشتر سرمایه بیمه نامه ها، فراهم ساختن زمینه اخذ مجوز قبولی اتکایی و افزایش توان رقابتی شرکت



🔷 #غبشهر


🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۹ ماهه


🔹توضیح : شرکت صنعتی بهشهر توانسته است در طول دوره ۹ ماهه منتهی به آخر شهریورماه به ازای هر سهم ۱,۴۹۶ ریال سود محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶۹ درصدی را دارد.میزان سود محقق شده در این دوره ۴,۴۸۷,۲۵۱ میلیون ریال بوده است.



🔷 #فایرا


🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۶ ماهه


🔹توضیح : شرکت آلومینیوم ایران توانسته است در طول دوره ۶ ماهه منتهی به آخر شهریورماه به ازای هر سهم ۱,۵۰۴ ریال سود محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۵ درصدی را دارد.میزان سود محقق شده در این دوره ۱۴,۴۸۲,۷۰۶ میلیون ریال بوده است.



انتهای خبر

0
0