رمزارز نیوز
1402/03/14
14:53
برنامه‌های سولانا برای رشد صد برابری!

روژ گوکال (Roj Gokal)، یکی از موسسان سولانا، در یک مصاحبه با تک‌کرانچ در تاریخ ۲۹ می اعلام کرد که شرکتش با… مطالعه مطلب ...

روژ گوکال (Roj Gokal)، یکی از موسسان سولانا، در یک مصاحبه با تک‌کرانچ در تاریخ ۲۹ می اعلام کرد که شرکتش با تمرکز بر همکاری با کسب‌وکارهای کوچک و زیرساخت‌ها، تصمیم به رشد ۱۰ تا ۱۰۰ برابری دارد.


او از شرکت‌های بزرگ فعال در این حوزه برای عدم همکاری و استقبال نکردن از برنامه‌های جدید به دلیل عدم موفقیت انتقاد کرد.


او از همکاری شکل‌گرفته با کافه‌های زنجیره‌ای Boba Guys مستقر در سانفرانسیسکو تمجید کرد، این شرکت زنجیره‌ای در ماه آوریل اقدام به بررسی یک برنامه وفاداری کرد که بر پایه شبکه سولانا بود. گوکال گفت که این کافه‌های زنجیره‌ای می‌توانند از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دیگر توکن‌ها برای افزایش فروش استفاده کنند.


گوکال همچنین بیان داشت که سولانا به دنبال توسعه‌دهندگان مستقل می‌گردد. او گفت که سولانا در هکاتون‌ها (رویدادهایی که توسعه‌دهندگان نرم افزار و برنامه‌نویسان با هم ملاقات و همکاری می‌کنند) سرمایه‌گذاری می‌کند.


گوکال گفت که سولانا نیز به دنبال شراکت‌های زیرساختی است. این پروژه همچنین در نوامبر با Google Cloud همکاری کرد تا کاربران بتوانند نودهای سولانا را پیاده کنند و به گوگل کلاود اجازه دهند تا به عنوان یک اعتبارسنج سولانا عمل کند.


او همچنین اشاره کرد که سولانا به همکاری با Stripe که یک شرکت پرداخت آنلاین است علاقه دارد. او بیان کرد که استرایپ در دسامبر ۲۰۲۲ یک مسیر مستقیم برای تبدیل ارزهای فیات به رمزارزها را معرفی کرد و گفت که اکثر برنامه‌های پشتیبانی‌شده توسط استرایپ بر پایه سولانا هستند.


گوکال در طول مصاحبه نیز تاکید کرد که سولانا قصد دارد تا به “اپل” ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در راستای اهداف بلندمدت این شرکت، سولانا یک تلفن همراه به نام Saga نیز تولید خواهد کرد که امکان ایجاد زیرساخت بزرگ‌تری را برای پروژه‌های شخص ثالث فراهم می‌کند. گوکال همچنین مدعی شد که، سولانا در حال کار روی ChatGPT و ویژگی‌های هوش مصنوعی است.


انتهای خبر

0
0