بورس۲۴
1401/11/11
13:51
بازار آپشن های «های وب» داغ شد

شرکت داده گستر عصر نوین که با نماد «های وب» در بازار اول بورس معامله می شود امروز در نرخ حدود ۲۴۰۰ ریال معامله می شد ؛ حال آن که بازار اوراق اختیار خرید این سهم با اقبال بسیار زیاد معامله گران آپشن رو به رو بود.

بازار آپشن های «های وب» داغ شد

بورس۲۴ : شرکت داده گستر عصر نوین که با نماد «های وب» در بازار اول بورس معامله می شود امروز در نرخ حدود ۲۴۰۰ ریال معامله می شد ؛ حال آن که بازار اوراق اختیار خرید این سهم با اقبال بسیار زیاد معامله گران آپشن رو به رو بود.


این استقبال تا حدی بود که اوراق اختیار خرید های وب-۳۴۶۰-۱۴۰۲/۰۳/۰۳ با نماد (ضهای۳۰۰۸) از ۳۱ ریال دیروز امروز با ۶۰۰ درصد رشد ۲۱۹ ریال معامله شد.


آخرین گزارش «های وب» نشان می دهد : داده گستر عصر نوین در ۹ ماهه ۱۴۰۱ با ثبت ۱.۷ همت درآمد عملیاتی توانسته است ۶۶٪ درآمد سال مالی قبل را پوشش دهد.بهای تمام شده درآمد های عملیاتی شرکت در این مدت با افزایش ناچیز ۱۷٪ نسبت به مقطع مقایسه ای به ۶۵۷ میلیارد تومان رسیده که بیانگر عملکرد رضایت بخش مدیریت در کنترل اصلی ترین هزینه واحد تجاری می باشد.


در مدت ۹ ماهه سال مالی ۱۴۰۱، عملکرد مدیریت در کنترل سرمایه گذاری ها بهتر بوده و از این محل ۵۱۵ میلیارد تومان سود شناسایی شده است.


زمانی بازار اختیار خرید سهم ها داغ می شود که تخمین معامله گران حرفه ای از آینده سهم مثبت باشد.


بازار معاملات آپشن پیچیدگی های خاص خود را دارد و لازم است درباره این بازار بیشتر بدانید.

انتهای خبر

0
0