سهامیاب - آموزش بورس
1400/12/22
08:57
#زراعت ✍🏻در گروه زراعت دو عامل، حذف ارز 4.200 تومانی و خوش‌بینی به رشد نرخ فروش محصولات در کنار اصلاح سنگین قیمت‌ها طی 19 ماه اخیر موجب شده تا نما...

#زراعت



✍🏻در گروه زراعت دو عامل، حذف ارز ۴.۲۰۰ تومانی و خوش‌بینی به رشد نرخ فروش محصولات در کنار اصلاح سنگین قیمت‌ها طی ۱۹ ماه اخیر موجب شده تا نماد‌های این صنعت در روز پرعرضه بازار از تقاضای بهتری برخوردار باشند.



🥬از #زدشت آغاز می‌کنیم که با افزایش تقاضا تا اولین مقاومت خود فقط ۱۰ درصد فاصله دارد. لذا با توجه به تقاضای شکل گرفته انتظار می‌رود زدشت تا مقاومت مذکور راهی هموار در پیش داشته باشد اما رشد قیمت بیشتر مستلزم گذر از سد ۱.۵۰۰ تومانی خواهد بود.



🥦در طرف دیگر #زقیام را داریم که پس از رشد ۸۰ درصدی چند روزی است حد فاصل دو سطح ۱۶۵ – ۱۹۵ تومان در نوسان است. زقیام برای اینکه بتواند بازار را مجاب به خرید کند، نیازمند گذر از سقف ۲۰۰ تومانی است.



🌽اما در #زکشت هم شاهد حرکت به سمت مقاومت ۱.۵۵۰ تومانی هستیم. زکشت با نفوذ به لایه مقاومتی یاد شده پتانسیل رشد ۲۵ درصدی را خواهد داشت.



🥒و در آخر اشاره به #زشگزا داشته باشیم که روی مقاومت ۵۰۰ تومانی چند روزی است که با افزایش حجم معاملات همراه است. زشگرا با تثبیت بالای مقاومت مذکور مشمول یک رشد ۱۰ درصدی دیگر خواهد شد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0