بورس پرس
1399/06/21
10:58
نتایج دو مجمع بورس تهران مشخص شد/ ۴ تغییر در هیات مدیره + زمان تقسیم سود

دو مجمع سالانه بورس تهران با تقسیم سود ۳۰ تومانی، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محلی جذاب و تغییر ترکیب هیات مدیره با ورود ۴ شرکت جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو مجمع سالانه و فوق العاده شرکت بورس تهران عصر دیروز با حضور بیش از ۷۷ درصد از سهامداران در هتل المپیک برگزار شد و طی آن بعد از تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال گذشته ، مقرر شد به هر سهم ۳۰ تومان سود داده شود.


این سود برای سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام و اعلام شماره حساب کرده اند از اول مهر و برای دیگر سهامداران حقیقی از اول آبان و برای سهامداران حقوقی از اول دی ماه قابل پردخت است.


براساس این گزارش، همچنین در مجمع فوق العاده ، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "بورس " از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی تصویب شد و طی آن سرمایه آن از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.


همچنین با اتمام دوره دو ساله هیات مدیره و در جریان انتخاب ۷ عضو حقوقی هیات مدیره ، شرکت‌های صندوق بازنشستگی بانک ها، بانک آینده، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری اهداف، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، سرمایه گذاری تدبیر و سرمایه گذاری توسعه ملی برای دو سال انتخاب شدند.


در این رویداد ، دو کارگزاری خبرگان سهام و کارگزاری بورس بیمه به همراه گروه ارزش آفرینان پاسارگاد و سرمایه گذاری ملی ایران از ترکیب هیات مدیره خارج شدند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0