بورسینه
1399/08/28
13:13
🔹حقیقی‌ها حدود هزار و ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۱۱هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۹درصد یعنی ۱۰هزار و ۳۷۰...

🔹حقیقی‌ها حدود هزار و ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۱۱هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۹درصد یعنی ۱۰هزار و ۳۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۹درصد از کل معاملات شد.


🔹بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بیمه و صندوق بازنشستگی» و «انبوه سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.


🔹سه نماد #کاما، #خودرو و #فولاد لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به #بنو، #وشهر و #بپاس معطوف بود.


🔹مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت باما معادل ۷۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بیمه تجارت نو با برتری ۵۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۶۹ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۱ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۴۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۶۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه




انتهای خبر

0
0