رمزارز نیوز
1401/06/23
12:00
انتقال دوج کوین به اثبات سهام، خبرسازتر از ادغام اتریوم!

موضوع تغییر الگوریتم اجماع دوج کوین به مدل اثبات سهام، مدت‌هاست که مورد بحث قرار گرفته و حتی زمانی، توجه… مطالعه مطلب ...

موضوع تغییر الگوریتم اجماع دوج کوین به مدل اثبات سهام، مدت‌هاست که مورد بحث قرار گرفته و حتی زمانی، توجه بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین را نیز به خود جلب کرده بود. وی در توییتر خود، ابراز امیدواری کرده بود که دوج کوین به‌زودی با استفاده از کدهای اتریوم بتواند به‌سوی اثبات سهام تغییر مسیر دهد.


از دسامبر ۲۰۲۱ که این بحث بسیار داغ شد، سرمایه زیادی از بازار کریپتو خارج شده، اما پیشنهاد انتقال این ارز دیجیتال به اثبات سهام، همچنان در نقشه راه دوج کوین قرار دارد.


پیش‌بینی می‌شود که این ارز در سال ۲۰۲۳ به این اجماع جدید بپیوندد که با توجه به محبوبیت جهانی این ارز دیجیتال، ممکن است رشدی دو یا سه‌رقمی برای آن به همراه داشته باشد و حتی از ادغام اتریوم نیز خبرسازتر شود.


در حال حاضر، بیشتر اخبار پیرامون دوج کوین، مربوط به شکایت‌هایی علیه ایلان ماسک است که به پمپاژ این رمزارز، متهم شده است. اما خود این تیم در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های پروژه‌های مختلف اکوسیستم، از جمله Dogecoin Core Wallet و Dogecoin Standard است.


قیمت دوج کوین پس از افزایش در ماه آگوست، همچنان در همان کریدور قیمتی باقی‌مانده که در ماه می در آن قرار داشت.


انتهای خبر

0
0