آکادمی هلاکوئی
1401/05/08
14:40
میم کوین SHIB رمزارزهای MATIC ،LINK و MANA را به عنوان دارایی شماره ۱ نهنگ ها شکست داد

گزارش اخیر پلتفرم داده زنجیره‌ای WhaleStats نشان می‌دهد…

گزارش اخیر پلتفرم داده زنجیره‌ای WhaleStats نشان می‌دهد که SHIB سکه‌ای است که نهنگ‌های اتریوم همچنان بالاترین شرط‌بندی را روی آن انجام می‌دهند. در حال حاضر، این ارز دیجیتال در رتبه ده دارایی برتر این سرمایه گذاران قرار دارد. در این لیست، شیبا اینو آلتکوین‌های محبوب دیگری مانند MATIC، LINK و MANA را پشت سر گذاشته است که در بین سرمایه‌گذاری‌های نهنگ‌های ETH نیز جایگاه‌های برتر را دارند.


نهنگ ها ۶۴۶ میلیون دلار در SHIB دارند


در گزارش اخیر، WhaleStats می‌گوید که آدرس‌های نهنگ‌های اتریوم در مجموع حاوی ۶۴۶،۳۱۰،۷۲۱ دلار شیبا اینو هستند و این دومین ارز دیجیتال بزرگ میم، جایگاه اول را در فهرست ده دارایی برتر دارد. آلتکوین‌های دیگر، از جمله MATIC، MANA و LINK با رتبه برتر، پشت شیبا قرار دارند. نهنگ ها معادل ۱۴۰,۱۴۳,۶۶۹ دلار در MATIC، ۱۲۷,۰۷۹,۵۲۳ دلار در MANA و ۱۱۲,۶۷۲,۷۹۸ دلار در LINK دارند.


بر اساس وبسایت سرویس داده فوق، MANA در حال حاضر گسترده ترین توکن در بین نهنگ ها در زنجیره اتریوم و SHIB بزرگترین توکن از نظر ارزش دلار است.


00 SHIB Beats 1 300x180 - میم کوین SHIB رمزارزهای MATIC ،LINK و MANA را به عنوان دارایی شماره 1 نهنگ ها شکست داد

نزدیک به ۳ میلیون دلار لینک خریداری شده توسط نهنگ ها


همان منبع گزارش داده است که اوایل امروز، دو نهنگ تکه‌هایی از LINK را به دست آوردند که روی هم تقریبا ۳ میلیون دلار ارزش داشت. نهنگ با نام “BlueWhale۰۰۸۸” تعداد ۱۵۹,۸۶۶ لینک را خریداری کرد که قیمت آن ۱,۲۶۹,۳۴۰ دلار است. سرمایه‌گذار با نام “BlueWhale۰۰۷۹” که اغلب در حال سفته‌بازی مقادیر زیادی از Shiba Inu است، مجموعا ۱۹۹۹۹۹ LINK به کیف پول خود اضافه کرد و بیش از ۱.۵ میلیون دلار برای آن پرداخت کرد.


00 SHIB Beats MATIC 300x178 - میم کوین SHIB رمزارزهای MATIC ،LINK و MANA را به عنوان دارایی شماره 1 نهنگ ها شکست داد

LINK در رتبه دهم لیست دارایی نهنگ های ETH قرار دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0