سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/08
08:24
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چند رشته‌ای #شستا به حمایت 920 تومانی واکنش نشان داده است. این سهم پس از کف‌سازی به کانال 1.000 تو...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چند رشته‌ای #شستا به حمایت ۹۲۰ تومانی واکنش نشان داده است. این سهم پس از کف‌سازی به کانال ۱.۰۰۰ تومانی باز خواهد گشت. در سوی دیگر #وصندوق با nav کمتر از ۵۰ درصدی را داریم. سهمی که از نظر بنیادی شرایط خوبی دارد و می‌تواند به همراه شستا و #وغدیر مورد توجه قرار بگیرد.



۲️⃣ در گروه برقی، #بموتو را بیشتر باید زیر نظر داشت. فروش شرکت برای کل فصل پائیز ۱.۸۷۳ میلیارد بوده است. موتوژن در زمستان نیز به درآمد ۶.۲۵۳ میلیارد ریال بوده است. این شرکت در فروردین و اردیبهشت به فروش به ترتیب ۵۴۳ و ۱.۶۵۷ میلیارد ریالی (مجموعا ۲.۲۰۰ میلیارد ریالی) رسیده است. بنابراین گزارش ۹ ماهه بموتو هم جالب خواهد بود.



۳️⃣ در گروه تایرسازی، انتظار جمع‌آوری صف فروش #پتایر در معاملات امروز و فردا وجود دارد. سهمی که برای امسال پتانسیل تحقق سود ۶۰ تومانی را دارد. در سوی دیگر #پکرمان را داریم. شرکتی که در ۲ ماه ابتدای دوره به درآمد ۶.۷۴۹ میلیارد ریالی رسیده است. این رقم برای دوره مشابه سال گذشته ۲.۸۱۵ میلیارد ریال بوده است.



انتهای خبر

0
0