اسمارت بورس
1399/11/04
19:12
گزارش بازار روز -4 بهمن 99 🔹سومین روز مثبت بازار هم به پایان رسید. در معاملات امروز شاهد تقاضای خوب روی سهام شاخص ساز بودیم. به طوری که نمادهای شا...

گزارش بازار روز -۴ بهمن ۹۹



🔹سومین روز مثبت بازار هم به پایان رسید. در معاملات امروز شاهد تقاضای خوب روی سهام شاخص ساز بودیم. به طوری که نمادهای شاخص ساز از اول بازار تا آخر صف خرید خود را خفظ کردند و فروشنده زیادی در بازار وجود نداشت. امروز نمادهای کوچکتر بازار بعد از افتی که تجربه کردند با اصلاح به کار خود ادامه دادند و این روزها در حال رسیدن به حمایت های خوبی می باشند و امکان رشد سهام کوچک در روزهای آتی هم وجود دارد.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با رشد۳.۲۲ درصدی و افزایش ۳۸۰۹۲ واحدی به ۱.۲۲۲ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس۱.۶۷ درصد رشد کرد و با مثبت ۷۲۵۲ واحد به ۴۴۰ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #پارسان ، #فولاد و #فملی بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #وامید ، #وتوصا و #آسیا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۱۱۹۱۷۰ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۹۹۶۶ میلیارد تومان بود. میزان ورود پول حقیقی در روز جاری حدود ۸۹۳ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با رشد ۴۳۶ واحدی به ۱۸۴۴۷ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #ذوب ، #کگهر و #آریا بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #کوثر ، #سمگا و #توریل بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #شیمیایی ، #خودرو ، #غذایی ، #بانکها ، #سیمان ، #فلزات_اساسی ، #انبوه_سازی


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #وامید ، #کمند ، #کاما ، #وپست ، #بوعلی ، #ثبهساز ، #غنوش


🔹 #دلار نقدی 🇺🇸۲۳,۱۵۰ تومان در حال معامله است.


🔹 ارزش #سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت (۴ بهمن ماه) ارزش سهام عدالت در مقایسه با چهارشنبه (۱ بهمن ماه)، ۳.۴ درصد (۲۶۹هزار تومان) افزایش یافت . ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۸ میلیون و ۲۴۹هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۴۷هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۴۹هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0