آکادمی هلاکوئی
1401/05/01
12:10
جبران بخشی از ضررهای مشتریان Voyager Digital ورشکسته توسط صرافی FTX

صرافی رمزارزی FTX در حال برنامه ریزی برای…

صرافی رمزارزی FTX در حال برنامه ریزی برای ارائه نقدینگی اولیه به مشتریان شرکت وام دهنده رمزارزی ورشکسته Voyager Digital است.


این پیشنهاد مشترک دو هفته پس از اعلام ورشکستگی وویجر در فصل ۱۱ ارائه شد. Alameda Ventures، شرکتی که توسط مدیر عامل FTX، سام بنکمن-فرید کنترل می شود، قبلا وام ۲۰۰ میلیون دلاری به صورت نقد و در قالب USDC و ۱۵۰۰۰ بیت کوین به وویجر داده بود.


این صرافی رمزارزی در روز جمعه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد FTX با West Realm Shires، شرکت مالک FTX.US و Alameda Ventures همکاری می کند تا به مشتریان وویجر اجازه دهد تا حساب‌های جدیدی در FTX ایجاد کنند. FTX گفت، هرکدام از مشتریان وویجر که این پیشنهاد را قبول می کنند، در حساب های آن ها مبلغی به عنوان توزیع اولیه برای جبران بخشی از ادعاهای ورشکستگی آنها تامین می شود. آنها می توانند بلافاصله پول نقد را برداشت کنند یا از آن برای خرید دارایی های دیجیتال در FTX استفاده کنند.


بانکمن-فرید در بیانیه مطبوعاتی گفت: “هدف پیشنهاد مشترک ما کمک به ایجاد یک راه بهتر برای حل و فصل یک تجارت رمزارزی ورشکسته است. راهی که به مشتریان امکان می دهد نقدینگی اولیه به دست آورند و بخشی از دارایی های خود را پس بگیرند. بدون اینکه آنها را مجبور به حدس و گمان در مورد خطرات و نتایج ورشکستگی کنند و یک طرفه رفتار کنند.


FTX همچنین اعلام کرد، وام های Voyager را به صندوق تامینی Three Arrows Capital که در این ماه نیز اعلام ورشکستگی کرد، نخواهد خرید. و FTX انتظار دارد که هرگونه مبلغ برگشتی از این وام ها برای تامین مالی توزیع های تکمیلی برای مشتریان وویجر در دسترس باشد، صرف نظر از اینکه آنها حسابی با FTX باز کرده‌اند یا خیر. همچنین FTX قصد دارد این معامله را در اوایل آگوست (اواسط مرداد) تکمیل کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0