آکادمی هلاکوئی
1400/05/26
14:38
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۶ مرداد)

بیت کوین به ۴۶ هزار دلار رسید چند…

بیت کوین به ۴۶ هزار دلار رسید


چند روز گذشته برای گاوهای بیت کوین خیلی خوب پیش رفت زیرا این ارز دیجیتال روزهای آخر هفته تا سطوحی بالاتر از ۴۸۰۰۰ دلار افزایش یافت. این امر پس از جلسه بهبودی ۳۰۰۰ دلاری روز شنبه محقق شد.


با این حال، شرایط از آن زمان تغییر کرده و بیت کوین به تدریج ارزش خود را از دست می دهد. به طوری که این دارایی ظرف چند ساعت تا زیر ۴۷۰۰۰ دلار کاهش یافت. این روند ریزشی تا جایی ادامه یافت که پایین ترین سطح قیمت چهار روز اخیر در ۴۵۲۵۰ دلار (در Bitstamp) ثبت شد. پس از آن، گاوها پا به میدان گذاشتند و روند بازیابی مجدد این ارز را آغاز کردند و بار دیگر در تراز ۴۶۵۰۰ دلار متوقف شدند. BTC اکنون تاحدودی آرام گرفته و حدود ۴۶۰۰۰ دلار قیمت دارد.


سرمایه بازار بیت کوین برای چند روز متوالی بالای مارک ۸۵۰ میلیارد دلار باقی مانده است. ولی چیرگی آن بر بازار آلت کوین ها تاحدود ۴۳.۵ درصد کاهش یافته است.


آخرین رکورد SOL و افزایش ۱۰ درصدی DOT


بخش اعظم بازار آلتکوین ها در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد بیت کوین را تقلید کرده است، به این معنی که غالب بازار امروز به رنگ قرمز دیده می شود. برای مثال، اتریوم است که حدود ۲.۵ درصد کاهش یافته است، در حال حاضر زیر ۳۲۰۰ دلار ترید می شود.


دو مورد از مهمترین برنده های چند روز اخیر، یعنی ADA و XPR امروز به ترتیب ۳.۵ و ۶.۲۵ درصد کاهش یافته و به ترتیب به ۲.۱ دلار و ۱.۲ دلار رسیده اند.


Uniswap (-۲.۵) ، Bitcoin Cash (-۲) و Chainlink (-۲) نیز به رنگ قرمز هستند. در مقابل، پولکادات ۱۰ درصد جهش کرده و در حال حاضر بالای ۲۶ دلار قرار گرفته است.


fhchv - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (26 مرداد)

سولانا ، که ارزش دلاری آن از روزهای آخر هفته در حال افزایش بوده است، عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سایر آلتکوین ها نشان داده است. SOL پس از یافتن جایگاهی در بین ده ارز برتر بازار، دوباره ۲۰ درصد افزایش یافته و به ۷۵ دلار رسیده است.


فهرست ۱۰۰ ارز برتر بازار امروز میزبان یک ارز جدید با نام ادیوس (Audius) بوده است. AUDIO با ۱۰۵ درصد افزایش در یک روز و ۱۵۵ درصد رشد در تایم فریم هفتگی به قیمت ۳.۵ دلار رسیده است. توکن هایی مثل Terra (۲۱) ، NEAR Protocol (۱۴) ، Elrond (۱۲) ، Kusama (۱۱) و Huobi Token (۱۰) نیز امروز رشدی دو رقمی را تجربه کرده اند.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز از پایین ترین سطح دیروز حدود ۴۰ میلیارد دلار افزایش یافته است اما هنوز زیر ۲ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0