رمزارز نیوز
1402/02/06
14:53
یک بانک دیجیتال به لیست حامیان شیبا اضافه شد!

یک بانک دیجیتال (نئوبانک) مبتنی بر بلاکچین به نام blockbank که دفتر مرکزی آن در لیتوانی قرار دارد، شیبا اینو… مطالعه مطلب ...

یک بانک دیجیتال (نئوبانک) مبتنی بر بلاکچین به نام blockbank که دفتر مرکزی آن در لیتوانی قرار دارد، شیبا اینو (SHIB) را به پلتفرم امور مالی متمرکز (Cefi) خود اضافه کرده است.


میم کوین محبوب شیبا اخیرا مورد توجه سرمایه‌گذاران زیادی قرار گرفته و در چند وقت اخیر، پلتفرم‌های متعددی از این دارایی و توکن‌های اکوسیستم مرتبط با آن حمایت کرده‌اند. به گزارش رمزارز نیوز، آخرین پلتفرمی که به اضافه کردن این توکن روی آورده، blockbank است، یک موسسه دیجیتال بلاکچین محور که خود را به عنوان یک پلتفرم مالی همه‌جانبه معرفی می‌کند.


به این ترتیب، کاربران در حال حاضر می‌توانند SHIB را در پلتفرم CeFi blockbank معامله کنند. طبق گزارش‌ها، در این پلتفرم کاربران قادر خواهند بود SHIB را در برابر USDT،USDC و BBANK (توکن اصلی این موسسه)، معامله کنند.


هدف blockbank ارائه یک پلتفرم معاملاتی و نگهداری یکپارچه با تلفیق توانایی‌های صرافی متمرکز و غیرمتمرکز در یک برنامه واحد است تا این خدمات را به بهترین شکل به کاربران خود عرضه کند.


اضافه شدن توکن شیبا به blockbank چند ساعت پس از آن انجام شد که OKX، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که قصد دارد BONE، توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap را در صرافی خود لیست کند. CetoEX، صرافی رمزارزی مستقر در دبی نیز امروز BONE را به صرافی خود اضافه کرد.


این مجموعه اخبار از لیست شدن یک توکن، موفقیت‌های رو به رشد اکوسیستم شیبا اینو در میان سرمایه‌گذاران و پلتفرم‌های معاملاتی را نمایش می‌دهد. افزایش حمایت از شیبا اینو و توکن‌های این اکوسیستم به طور بالقوه باعث پذیرش بیشتر پروژه و افزایش تقاضا برای آن خواهد شد.


انتهای خبر

0
0