آکادمی هلاکوئی
1400/07/08
19:00
تراکنش های اتریوم اکنون می توانند به صورت خصوصی ارسال شوند

Ethermine، استخر استخراج درجه یک برای Ethereum (ETH)…

Ethermine، استخر استخراج درجه یک برای Ethereum (ETH) ،Ethereum Classic (ETC) ،Ravencoin (RVN) ،ZCash (ZEC) و Beam (BEAM)، از نقطه پایانی Ethermine RPC رونمایی کرده است.


ارسال اترها بدون اینکه کسی بداند


بر اساس اعلام رسمی تیم Ethermine که در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شده است، ویژگی جدیدی از روش تماس از راه دور (RPC) خصوصی اتریوم به مجموعه ابزار های Ethermine اضافه شده است.


با فعال بودن این عملکرد، هر کاربر اتریوم می تواند معاملات خود را مستقیما به گره های Ethermine ارسال کند بدون اینکه آنها را در معرض دید عمومی قرار دهد.


بنابراین، معامله گران سطح بالا می توانند حریم خصوصی و امنیت استراتژی ها و فعالیت خود را بهبود بخشند. نقطه پایانی ویژگی RPC Ethermine قبلا در کیف پول Metamask اصلی اتریوم پیاده سازی شده است.


برای ارسال تراکنش از طریق این روش جدید، کاربر باید “RPC سفارشی” را در Metamask انتخاب کرده و نقطه پایانی داده Ethermine را تنظیم کند.


با تشدید سرکوب چین، استخرهای استخراج مورد حمله قرار می گیرند


بنابراین، معاملات “خصوصی” در اولین بلوک استخراج شده توسط استخر Ethermine گنجانده می شوند. با این حال، اگر یکی از “دو بلوک ساخته شده باهم” برای این معامله متفاوت باشد، دوباره به mempool عمومی وارد می شود. در حال حاضر، خطر چنین اتفاقی از ۵ درصد تجاوز نمی کند.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شده بود، بزرگترین استخر استخراج اتریوم، Sparkpool، مجبور شد همه خدمات خود را برای مشتریان چینی تعطیل کند، زیرا موج دیگری از سرکوب های دولتی آغاز شده است.


استخر استخراج محبوب بیت کوین F۲Pool نیز مجبور شد تمام عملیات خود را برای مشتریان چینی متوقف کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0