بورس۲۴
1400/07/21
12:28
«گپارس» از وضعیت افزایش سرمایه گفت

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت مجتمع های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس اعلام نمود عطف به نامه دریافتی از سامانه کدال مبنی بر اعلام و انتشار دلایل مربوط به تاخیر تکمیل و ارسال مدارک و شفاف سازی نتایج حاصل از انجام افزایش سرمایه به استحضار می رساند که علی رغم تلاش ها و مذاکرات انجام شده هیئت مدیره با اکثر شرکت های تامین سرمایه در خصوص تعهد پذیره نویسی با توجه به نوسانات اخیر بازار سرمایه طبق مذاکرات صورت پذیرفته شده با آنها و اعلام تعویق پذیرش تعهد پذیره نویسی تا ثبات شرایط بازار از سوی آنها و همچنین هزینه بالای متعهد پذیره نویس متاسفانه این موضوع میسر نگردید که برای حل این مشکل از طریق سهامداران عمده تامین مالی انجام و تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ حدود یک سوم مبلغ افزایش سرمایه به صورت نقد دریافت که مقرر شد در افزایش سرمایه آتی از محل مطالبات حال شده سهامداران محاسبه و منظور گردد. کماکان مذاکره با شرکت های دیگر تامین سرمایه برای پذیرش تعهد پذیره نویسی در دستور کار شرکت قرار دارد. لذا مجددا نسبت به تهیه گزارش اصلاحی افزایش سرمایه پس از انجام حسابرسی صورت های مالی شش ماهه اقدام و نسبت به انتشار اطلاعات مربوطه جهت اطلاع سهامداران محترم و عموم اقدام خواهد شد.

«گپارس» از وضعیت افزایش سرمایه گفت

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت مجتمع های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس اعلام نمود عطف به نامه دریافتی از سامانه کدال مبنی بر اعلام و انتشار دلایل مربوط به تاخیر تکمیل و ارسال مدارک و شفاف سازی نتایج حاصل از انجام افزایش سرمایه به استحضار می رساند که علی رغم تلاش ها و مذاکرات انجام شده هیئت مدیره با اکثر شرکت های تامین سرمایه در خصوص تعهد پذیره نویسی با توجه به نوسانات اخیر بازار سرمایه طبق مذاکرات صورت پذیرفته شده با آنها و اعلام تعویق پذیرش تعهد پذیره نویسی تا ثبات شرایط بازار از سوی آنها و همچنین هزینه بالای متعهد پذیره نویس متاسفانه این موضوع میسر نگردید که برای حل این مشکل از طریق سهامداران عمده تامین مالی انجام و تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ حدود یک سوم مبلغ افزایش سرمایه به صورت نقد دریافت که مقرر شد در افزایش سرمایه آتی از محل مطالبات حال شده سهامداران محاسبه و منظور گردد. کماکان مذاکره با شرکت های دیگر تامین سرمایه برای پذیرش تعهد پذیره نویسی در دستور کار شرکت قرار دارد. لذا مجددا نسبت به تهیه گزارش اصلاحی افزایش سرمایه پس از انجام حسابرسی صورت های مالی شش ماهه اقدام و نسبت به انتشار اطلاعات مربوطه جهت اطلاع سهامداران محترم و عموم اقدام خواهد شد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0