اسمارت بورس
1399/08/19
15:48
#شستا #وتجارت #پترول #تاپیکو نمادهای بسته شده و بازار در ابتدا باید به دلیل بسته شدن بعضی از نمادها توجه کرده و پس از آن به بررسی آنها بپردازیم . ...

#شستا #وتجارت #پترول #تاپیکو


نمادهای بسته شده و بازار



در ابتدا باید به دلیل بسته شدن بعضی از نمادها توجه کرده و پس از آن به بررسی آنها بپردازیم .


#شستا : انتخاب بازارگردان


#وتجارت : بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر


#پترول : بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر


#تاپیکو : افشاء: تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت


در مورد #شستا باید گفت شرکت های زیرمجموعه شستا بازارگردان مشخص شده و فقط خود شرکت اصلی در حال انتخاب بازارگردان می باشد و پس از آن نماد باز می شود . باز شدن این نماد می تواند برای برگشت تعادل در بازار کمک کند و بسته بودن آن باعث افزایش هیجان و عدم اعتماد به نماد ذکر شده کرد .


در مورد #وتجارت باید گفت به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۲۴/۰۸/۱۳۹۹ تعلیق شده است.


در مورد #پترول به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۲۸/۰۸/۱۳۹۹ تعلیق شده است که پس از آن شرکت های پتروشیمی ممسنی و کازرون در خصوص افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی گچساران ۱۰۷٪ شفاف سازی کردند.


در مورد #تاپیکو باید گفت شرکت پتروشیمی فناوران (از شرکتهای تحت کنترل این هلدینگ) از واگذاری ۳.۲۸ درصد سهام تاپیکو به بهای تمام شده هر سهم ۱.۹۶۶ ریال با ارزش واگذاری ۲۰.۱۵۴ ریال هر سهم و شناسایی سود به مبلغ ۴۸.۶۴۲.۸۴۴ میلیون ریال از این محل و خرید ۴.۴۷ درصد از سهام شرکت بانک ملت با بهای تمام شده ۵.۸۳۰ ریال هرسهم با هدف خرید سهام ارزشمند جایگزین آن .



🌀



انتهای خبر

0
0