بورس پرس
1400/02/16
00:00
معاملات مشکوک "خبهمن"، سه شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی + ۹ نماد

در روز رشد ۵۲۰۳ واحدی شاخص، گروه بهمن، سه شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت در برخی گروه های بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۵۲۰۳ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۷۲ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۳.۱ و ۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است. بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، بانک ملت، سایپا، گروه بهمن به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با داد و ستد ۷۶۹، ۳۹۴، ۳۸۷، ۳۴۳ و ۲۴۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت قند تربت جام حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۶۰۱.۲ هزار سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های گسترش سرمایه گذاری ایرانیان ، سر مایه گذاری توسعه و عمران اردبیل ، آرتاویل تایر ، پلاستیک شاهین، فولاد آلیاژی یزد، سرمایه گذاری کردستان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، گروه بهمن ، بیمه سامان، پلی پروپیلن جم ، واسپاری ملت ، قند بیستون ، سرمایه گذاری توس گستر و خدمات انفورماتیک مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور گروه بهمن، سه شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0