بورس۲۴
1402/02/11
14:52
واگرایی شاخص کل و هموزن

شاخص کل که در یک ساعت ابتدایی منفی بود در ادامه ضمن جبران کل این افت، حدود ۱,۳۰۰ واحد بالاتر از ارتفاع دیروز و در محدوده ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن اما با صعود بیش از ۸ هزار واحدی تا نزدیکی ارتفاع ۸۲۵ هزار واحد پیشروی کرد.

واگرایی شاخص کل و هموزن

بورس۲۴ : طی روز جاری ارزش معاملات خرد با رشد اندکی نسبت به دیروز به حدود ۱۸,۲ همت نزدیک شد. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و انبوه سازی بود.


حقیقی ها حدود ۶۸۰ میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار کردند که بخش عمده این مبلغ به گروه های انبوه سازی، بانکی، مخابرات و غذایی تزریق شد. نمادهای ثبهساز، وبصادر، همراه، انرژی، دماوند، وپارس، های وب، ثشاهد، حکشتی، غزر و کوثر در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار گرفتند.


گروه های فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و محصولات شیمیایی صدرنشین خروج پول خرد بودند. فولاد، شستا، شپنا، گلدیرا، کالا، فملی، وغدیر، خودکفا، شتران، شستا و وکغدیر بیشترین فروش های حقیقی به حقوقی را تشکیل دادند که با عمده ترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند.


شاخص کل که در یک ساعت ابتدایی منفی بود در ادامه ضمن جبران کل این افت، حدود ۱,۳۰۰ واحد بالاتر از ارتفاع دیروز و در محدوده ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحد ایستاد. فارس، وپارس، حکشتی و همراه بیشترین اثر مثبت و کگل، شپدیس و فملی عمده ترین تاثیر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما با صعود بیش از ۸ هزار واحدی تا نزدیکی ارتفاع ۸۲۵ هزار واحد پیشروی کرد. شاخص فرابورس نیز به مدد نمادهایی مانند وسپهر، هرمز، صبا و گلدیرا ۱۹۱ واحد رشد کرد و به بالای ارتفاع ۳۱ هزار واحد رسید.

انتهای خبر

0
0