آکادمی هلاکوئی
1400/07/05
10:20
از کاردانو برای تکمیل پرستار ربات انسان نما به نام گریس استفاده می شود

بلاکچین کاردانو (Cardano) برای تامین نیروی ماژول های…

بلاکچین کاردانو (Cardano) برای تامین نیروی ماژول های هوش مصنوعی (AI) یک ربات انسان نما به نام گریس (Grace) انتخاب شده است.


گریس، که به زبان های انگلیسی و کره ای مسلط است، توسط Awakening Health and SingularityNET طراحی شده است. این ربات را می توان به طور تجاری در مراقبت از سالمندان و مراقبت های بهداشت عمومی استفاده کرد. با توجه به اینکه صنعت رباتیک سالمندی به دلیل همه گیری رشد چشمگیری داشته است، دارای تقاضای بالایی است.


این رباط مجهز به هوش مصنوعی قدرتمند می باشد، از این رو گریس قادر است ۴۸ عضله صورت را شبیه سازی کند، که به آن اجازه می دهد تعاملات اجتماعی معناداری با بیماران داشته باشد.


ادغام کاردانو عملکرد ربات را به شدت افزایش می دهد، به این معنی که پردازش داده های زیستی زمان کمتری می برد.


به گفته بن گوئرتزل (Ben Goertzel)، مدیر عامل SingularityNET، کاردانو برای محافظت از پرونده های پزشکی، آن را امن تر و خصوصی تر می کند:


“در برنامه هایی از این قبیل، ربات باید با پرونده های پزشکی در قسمت پردازش، کار کند و باید با اطلاعات محرمانه بالقوه ای که افراد مسن و بیماران پزشکی می توانند به صورت محرمانه به او بدهند برخورد کند. این ربات باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.”


در اجلاس کاردانو ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، گوئرتزل توضیح داد که هزینه های مجاز توسط پلتفرم قرارداد هوشمند پلوتوس به شرکتش اجازه می دهد “کارهای جالب زیادی” انجام دهد که به دلیل محدودیت های قبلی امکان پذیر نبود.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پیشگام هوش مصنوعی اخیرا کاردانو را “بسیار برتر” توصیف کرده است.


سپتامبر گذشته (شهریور و مهر ۱۳۹۹)، SingularityNET اعلام کرد که این اولین پروژه اصلی مبتنی بر اتریوم است که حداقل تا حدی به بلاکچین اصلی اثبات سهام مهاجرت می کند.


گوئرتزل گفت که آنها در راه اندازی توکن AGIX بر روی شبکه اصلی کاردانو در زمان حضور او در اجلاس فاصله چندانی ندارند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0