آکادمی هلاکوئی
1400/12/24
14:50
تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ سه شنبه ۲۴ اسفند

رمزارز الگورند(ALGO) از زمان جهش قیمت آن در…

رمزارز الگورند(ALGO) از زمان جهش قیمت آن در ۱۸ نوامبر(۲۷ آبان) ، تقریبا ۷۶ درصد سقوط کرده است. این روند نزولی عظیم در مسیر خود هر یک از سطوح حمایتی را به موانع مقاومتی تبدیل کرده است.


در حال حاضر، ALGO در بالای سطح حمایت روزانه یعنی ۰.۶۷۵ دلار رنج می زند. سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازارسازان برای جمع‌آوری نقدینگی، قیمت الگوراند را به زیر سطح ۰.۶۷۵ دلاری کاهش دهند.


کاهش قیمت به زیر این حمایت ، یک تحول کلیدی خواهد بود که حاکی از آغاز یک روند صعودی است. انتظار میرود ، الگورند از زیر این حمایت ، ۲۰ درصد رشد کند و مقاومت فوری ۰.۸۱۸ دلاری مورد امتحان قرار دهد.


فعالان بازار که در سطح ۰.۶۷۵ دلاری وارد پوزیشن لانگ شده اند ، می توانند محتاط عمل کنند و در قیمت ۰.۸۱۸ دلار سیو سود کنند. تحت شرایط خاص، ALGO می‌تواند مقاومت ۰.۸۱۸ دلاری را به سطح حمایتی تبدیل کند که در اثر آن ، گاو ها در مسیر رشد ۳۵ درصدی قیمت قرار می گیرند.


ALGOPERP 2022 03 15 12 17 22 637829347726169667 300x171 - تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ سه شنبه 24 اسفند

نمودار روزانه جفت ارز ALGO/USDT شرایط صعودی برای قیمت الگورند به خاطر تلاقی سطح حمایت و استخر نقدینگی ، مهیا به نظر میرسد ، درحالی که بسته شدن کندلی روزانه زیر ۰.۶۱۸۵ دلار، شرایط را به نفع خرس ها تغییر می دهد و سناریوی گاوی مذکور باطل خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0