آکادمی هلاکوئی
1401/01/16
02:10
صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی جریان‌های ورودی را جذب کردند

صندوق‌های سرمایه گذاری که در رمزارزها سرمایه گذاری…

صندوق‌های سرمایه گذاری که در رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند، برای دومین هفته متوالی بیشترین جریان‌های ورودی را داشته اند و تقریبا تمام سرمایه‌گذاری‌های جدید در صندوق‌های اروپایی انجام شده است.



LUH4KLUBTZEOZLNTMVBEC2JQJE 300x210 - صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی جریان‌های ورودی را جذب کردند

طبق گزارش CoinShares که روز دوشنبه منتشر شد، صندوق‌های دارایی دیجیتال در هفت روز منتهی به اول آوریل (۵ الی ۱۲ فروردین) شاهد ۱۸۰ میلیون دلار جریان خالص ورودی بودند. CoinShares گفت که این مبلغ نشان دهنده کاهش نسبت به ۲۴۴ میلیون دلار جریان ورودی گزارش شده برای هفته قبل است.


حدود ۹۹ درصد از ورودی ها به صندوق های اروپایی و بقیه به صندوق های مستقر در آمریکا وارد شده است. گروه ETC با ورودی ۸۷ میلیون دلاری پیشتاز است. ETF بیت کوین شرکت Purpose با خروج ۴۳ میلیون دلاری مواجه شد که از ۱۶ میلیون دلار بازخرید هفته قبل افزایش یافته است. این چهارمین هفته ای است که Purpose از زمان ورود ۱۳۰ میلیون دلاری در هفته منتهی به ۴ مارس (۱۳ اسفند ۱۴۰۰)، خروجی سرمایه را تجربه می کند.


محصولات سرمایه‌گذاری short بیت‌کوین، که بر اساس عملکرد معکوس قیمت بیت‌کوین بازدهی ایجاد می‌کنند، شاهد ورود ۹ میلیون دلاری بودند که نشان‌دهنده احساسات مخالف روند عمومی است. سرمایه‌های متمرکز بر بیت‌کوین ۱۴۴ میلیون دلار جذب کردند و ۲۳ میلیون دلار به صندوق‌های متمرکز بر اتریوم اختصاص یافت. وجوه متمرکز بر سولانا شاهد ورودی ۸.۲ میلیون دلاری بود که نسبت به ۸۷ میلیون دلار در هفته قبل کاهش یافته است.


ورودی سرمایه‌های متمرکز روی کاردانو نیز مشابه هفته قبل ۱.۸ میلیون دلار بوده است.


CoinShares جریان ورودی هفته قبل را از ۱۹۳ میلیون دلار که قبلا گزارش شده بود به ۲۴۴ میلیون دلار تغییر داده ست.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk

انتهای خبر

0
0