بورس پرس
1401/12/08
08:36
توقف ۳ بورس و ۱۴ نماد دیگر ، تعلیق سهم مثبت و محدودیت حجمی ۸ شرکت

نماد سه بورس و ۱۴ شرکت دیگر بسته و یک سهم مثبت هم تعلیق شد و ۸ سهم نیز مشمول محدودیت حجمی هستند و یک سهم هم مشمول رفع گره است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در سومین روز کاری هفته، نماد شرکت های گروه دارویی برکت، بورس کالا، بورس تهران و بورس انرژی، سیمان هگمتان، بیسکویت گرجی و بانک دی به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های پتروشیمی شیراز و پشم شیشه ایران برای یک روز و سایپا دیزل، بانک قرض الحسنه رسالت، صنایع تولیدی اشتاد ایران، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال، عمران و سازندگی قزوین و سرمایه گذاری و توسعه خوزستان هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد شرکت فرابورسی فارسیت درود هم که در بازار پایه زرد حضور دارد و در روزهای گذشته با افزایش قیمت سهام مواجه بود تا ۲۱ اسفند تعلیق شد.


سهام شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس مشمول رفع گره معاملاتی است.


همچنین از امروز برای نمادهای "تاتمس، فروژ، ثجنوب، حبندر، کایتا، سکارون و غدانه" محدودیت حجمی ۲۰۰ هزار سهمی و برای "فسدید" ۱۰۰ هزار سهمی تعیین و بازارگردانی سهام "قچار و تپسی" هم شروع شد.


ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات دیروز سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل شرکت های معدنی و صنعتی صبا نور، درخشان تهران، سیمان خزر، سرمایه گذاری صنعت بیمه، زامیاد، نفت سپاهان، پترو شیمی غدیر، فولاد خراسان ، بورس کالا،داروسازی تهران شیمی و مهندسی فیروزا شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0