بورسینه
1400/06/27
12:51
🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۸۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۵هزار و ۹۳۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۶درصد یعنی هزار و ۵۲۰میل...

🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۸۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۵هزار و ۹۳۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۶درصد یعنی هزار و ۵۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۴درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه گذاری‌ها» و «محصولات کاغذی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #شپنا، #رمپنا و #شتران لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #آریان، #چکاوهح و #مدیریت معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان بیش از ۷۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری پارس آریان با برتری ۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۵نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۸۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۷۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۹۴۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0