اخبار فوری بورس
1400/07/26
08:40
#پیش‌بینی_بازار #روزنه ✍️بازار روز گذشته متعادل و با رگه‌های مثبت آغاز کرد اما با گذر از دقایق ابتدایی باری دیگر فروشنده‌ها بازار را به زیر کشیدند...

#پیش‌بینی_بازار


#روزنه



✍️بازار روز گذشته متعادل و با رگه‌های مثبت آغاز کرد اما با گذر از دقایق ابتدایی باری دیگر فروشنده‌ها بازار را به زیر کشیدند. حجم عرضه‌ها تا پایان معاملات به قدری بود که شاخص کل تمام رشد خود را از دست رفته دید و با هزار و ۴۰۰ واحد افت به کار خود پایان داد. این در حالیست که شاخص هم‌وزن فقط ۷ درصد با کف قبلی خود یعنی ۳۶۹ هزار واحد فاصله دارد.



📈به عقیده تحلیلگران، سودها در گزارش‌های ۶ ماهه تا همین‌جای کار بالاتر از سطح برآوردی آن‌ها بوده؛ اما بازار با بی‌اعتنایی به گزارش‌ها، همچنان به اخبار و حواشی مذاکرات وین و احتمال کاهش قیمت دلار وزن بیشتری می‌دهد. به‌نظر می‌رسد بی‌اعتمادی به بازار باعث شده تا معامله‌گران هر بالایی را فرصت خروج از رینگ معاملات بدانند.



📉از لحاظ تکنیکالی هم شاخص تفاوت چندانی با روزهای قبل نکرده است، فقط الگوی اصلاحی کمی شفاف‌تر شده است. اما به هر طریق شاخص کل زیر محدوده مقاومتی ۱.۵ میلیون واحد قرار دارد. برای فردا چنانچه بازار نتواند به تعدادل نسبی برسد باید منتظر شکل‌گیری موج جدیدی از عرضه در کلیت بازار باشیم.



انتهای خبر

0
0