ارزینکس
1400/04/07
09:50
💢 مروری بر پروژه YEILD OPTIMIZATION 🔘 پروژه YOP مخفف YIELD POTIMIZTION PLATFORM است که بستری برای بهینه سازی عملکرد افراد و کاربران می‌باشد. بهین...

💢 مروری بر پروژه YEILD OPTIMIZATION



🔘 پروژه YOP مخفف YIELD POTIMIZTION PLATFORM است که بستری برای بهینه سازی عملکرد افراد و کاربران می‌باشد. بهینه سازی که به موجب آن دسترسی به دیفای برای همه آسان خواهد بود و به کاربران امکان کنترل و حفاظت از دارایی‌ها و انعطاف‌پذیری در رویکردهای عملی را مستقیما در یک برنامه واحد می‌دهد.


این پروژه یک برنامه تلفن همراه دارد که بر روی بهترین UX/UI تمرکز کرده است و دارای ویژگی‌هایی نظیر :


🔰 ۱. بازار یلد فارمینگ.



🔰 ۲. کیف پول.



🔰 ۳. داده‌های هوشمند بازار.



🔰 ۴. داشبورد شخصی است.


این پروژه کاربران را به بازارهای فارم متصل می‌کند و همچنین این امکان را می‌دهد که بدون هیچ مشکلی پیشرفت یا پسرفت خود را در سیستم عامل با دیگران به اشتراک بگذارند.


در آینده این پروژه به بلاکچین‌های پولکادات و سولانا و بایننس اسمارت چین و نئو و نیر و ایاس متصل خواهد شد.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه حدود ۸۹ میلیون عدد است که مارکت کپ این پروژه در هنگام نوشتن حدود ۲ میلیون دلار است. توکن این پروژه را می‌توانید با نماد YOP از صرافی‌های HOO و KUCOIN بدون نیاز به احراز هویت بخرید.


نحوه توزیع توکن‌ها در این پروژه به شرح زیر است :



🔰 ۱. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۲. تبلیغات : ۱۵ درصد.



🔰 ۳. توسعه و دهندگان : ۱۰ درصد..



🔰 ۴. جوایز : ۱۵ درصد.



🔰 ۶. ذخیره : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. مشاوران : ۱۰ درصد.



🔰 ۸. فروش در آینده : ۱۵ درصد.



🔰 ۹. فروش خصوصی : ۱۲ درصد.



🔰 ۱۰. نقدینگی : ۳ درصد.



🔘 تیم :


موسسه این پروژه تلیف یعقوب نام دارد فعال در حوزه تجارت و بنیانگذار چندین استارتاپ در سراسر جهان که بعد از موفقیت در مشاغل خرده‌فروشی در انگلستان فعالیتش را به خاورمیانه و آسیا گسترش داد و جزو مدیریت پروژه PLUTOS DIGITAL ASSETS و شریک پروژه BAS و TAPTW بوده است.



🔘 شخص بعدی رامون مارکو است که به‌صورت فریلنس چندین وبسایت را به وجود آورده با نام‌های NORTH GROUP و RCS و SIARZA SOCIAL DIGITAL و UPWORK و WORKTHERIDGEL.



🔘 شخص بعدی آندیس نیدرونیزر است. این شخص یک دانشمند داده یا دیتا ساینس می‌باشد و به عنوان تحلیل‌گر آماری برای شرکت GLM کار کرده است. همچنین یک تحلیلگر آن‌چین می‌یاشد.



✅ نام و نماد شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0