بورس۲۴
1402/03/17
11:42
تقسیم سود ۱۴۰ ریالی توسط جهان فولاد سیرجان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت جهان فولاد سیرجان امروز با تقسیم ۱۴ تومان سود به ازای هر سهم برگزار شد...

تقسیم سود 140 ریالی توسط جهان فولاد سیرجان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت «مجتمع جهان فولاد سیرجان» با حضور اعضای هیئت مدیره، حسابرس، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و ۸۵ درصد سهامداران امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه در سالن همایش های هتل ارم تهران برگزار شد.


در ابتدای این مراسم مهندس علی پورمعصومی، مدیر عامل شرکت مجتمع «جهان فولاد سیرجان» گزارشی از سال مالی منتهی به ۴۰۱.۱۲.۲۹ بر پایه اطلاعات موجود به سهامداران ارائه کرد و گفت: مجموع تولیدات شرکت (بر اساس وزن) در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته با رشد ۲.۳۹ درصدی همراه بوده است و در بخش فروش هم افزایش ۱۸ درصدی را نسبت به سال گذشته رقم زدیم.


وی با بیان این که در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۳۱ درصدی کل مبلغ فروش شرکت نسبت به سال گذشته بودیم، افزود: در بخش فروش شمش رشد ۱۶ درصدی و در بخش فروش میلگرد رشد ۵۸ درصدی را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال مالی پیش از آن شاهد بودیم.


پورمعصومی همچنین به عملکرد مالی شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: رشد ۵۵ درصدی سود ناخالص، رشد ۵۰ درصدی سود خالص و رشد ۵۶ درصدی سود عملیاتی از مهم ترین دستاوردهای مالی شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ بوده است.


مدیر عامل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در ادامه به مهم ترین طرح های توسعه ای در دست اجرای شرکت اشاره کرد و گفت: پروژه احیا ۲ با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی و طرح احداث مگامدول با ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن آهن اسفنجی به منظور افزایش خوراک فولاد سازی و بی نیازی شرکت از خرید آهن اسفنجی از مهم ترین طرح های توسعه ای شرکت به شمار می رود که امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسند. همچنین پروژه های فولاد سازی و پروژه های کلاف و فولاد آلیاژی در دست اجرا هستند و در سال های آتی مورد بهره برداری قرار می گیرند.


مصوبات مجمع عمومی عادی بعد از تصویب صورت های مالی شرکت منتهی به ۴۰۱.۱۲.۲۹ در خصوص تقسیم سود از سهامداران رای گیری شد که در نهایت با تقسیم سود ۱۴۰ ریال به ازای هر سهم موافقت شد.


همچنین در دستور کار مجمع عمومی فوق العاده کلمه «مجتمع» با رای سهامداران از عنوان شرکت حذف شد تا از این پس به شرکت «جهان فولاد سیرجان» تغییر کند.

انتهای خبر

0
0