فرارسانه
1401/04/01
15:58
Nada Saboori, [6/22/2022 3:57 PM] 📅بازارهای فرابورس در یک نگاه (چهارشنبه 1 تیر) ✅سهم 67 درصدی سهام از حجم معاملات فرابورس ☸️بازارهای فرابورس ای...

Nada Saboori, [۶/۲۲/۲۰۲۲ ۳:۵۷ PM]


📅بازارهای فرابورس در یک نگاه (چهارشنبه ۱ تیر)



✅سهم ۶۷ درصدی سهام از حجم معاملات فرابورس



☸️بازارهای فرابورس ایران در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد جابه‌جایی ۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند. معاملاتی که در نهایت آیفکس فرابورس را با ۱۶۲ واحد کاهش مواجه و به عدد ۲۰ هزار و ۶۷۱ رساندند.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، در معاملات امروز چهارشنبه بالغ بر۵.۲ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در ۲۷۵ هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد. مقایسه حجم معاملات امروز با داد و ستدهای روز گذشته نشان می‌دهد سنگینی اوراق روز چهارشنبه تفاوت چندانی با روز سه‌شنبه ندارد.



☸️در واپسین روز معاملاتی هفته، فعالان بازار سهام ۳.۸ میلیارد برگه سهم را میان خود ردوبدل کردند و ارزش معاملات این بازار را به بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان رساندند. به این ترتیب بازار سهام بالغ بر ۶۷.۵ درصد از حجم معاملات امروز را به خود اختصاص داد.



☸️بازار اوراق مالی اسلامی هم شاهد داد و ستد ۴.۵ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات این بازار ۳۷۳ میلیارد تومان شد. در روزی که گذشت سهم عملیات بازار باز از حجم کل معاملات ۱۲ میلیون برگه بود تا ۱۱۲۳ میلیارد تومان از ارزش معاملات را از آن خود کند.



☸️در افت ۱۶۲ واحدی آیفکس فرابورس در معاملات امروز، بیشترین نقش را نمادهای بپاس، آریا، شاوان، دی، دماوند و شگویا ایفا کردند و کوثر تنها نمادی بود که با عملکرد مثبت، مانع از افت بیشتر شاخص شد.



☸️۷ نما سبزوا، غگلستا، فروی، میهن، ساروج، کوثر و شتوکا برنده‌های معاملات امروز بودند و قشیر، زدشت، بپیوند، دی، شاوان، وکبهمن و ریشمک با بیشترین کاهش قیمت روبه‌رو شدند. از میان نمادهایی که با بیشترین افت قیمت مواجه شدند، ۳ نماد دی، شاوان و وکبهمن در لیست نمادهای پرتراکنش قرار داشتند. ددانا، شگویا، کرمان و آریا دیگر نمادهایی بودند که در معاملات امروز بیشترین توجه را به خود اختصاص دادند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0