رمزارز نیوز
1401/04/27
14:03
سرمایه گذاران آواکس، در تکاپو برای افزایش ارزش دارایی خود

گاوهای آواکس، پس از ماه‌ها، سرانجام در حال نشان دادن سیگنال‌هایی از فعالیت هستند. این ارز دیجیتال پس‌ازاینکه… مطالعه مطلب ...

گاوهای آواکس، پس از ماه‌ها، سرانجام در حال نشان دادن سیگنال‌هایی از فعالیت هستند. این ارز دیجیتال پس‌ازاینکه در اواسط ماه ژوئن به پایین‌ترین سطح قیمتی خود رسید، رشد قابل‌توجهی کرده است. این رشد در حال حاضر با مقاومت ۲۱ دلار روبه‌رو شده و در حال تست است.


اکنون AVAX، تحت یک الگوی مثلثی که زیر آن یک خط حمایتی صعودی و یک خط مقاومت جانبی قرار دارد معامله می‌شود. البته این خط مقاومت جانبی در ماه می به‌عنوان خط حمایتی برای این ارز عمل می‌کرد. بااین‌حال احتمال اینکه این ارز پس از تست مجدد سطح ۲۱ دلار مجددا اصلاح شود نیز وجود دارد. در زمان انتشار این مطلب، حجم صعودی این ارز بالاتر از منطقه ۲۱ دلار به‌شدت کاهش یافته است.


قیمت آواکس روز شنبه از میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز عبور کرد که قبلا سرمایه‌گذاران از آن به‌عنوان سیگنال فروش، استفاده می‌کردند. RSI آواکس نیز در اواسط هفته از ۵۰ درصد عبور کرد اما در مقابل، MFI در منطقه خرید بیش‌ازحد قرار دارد که احتمال نزول دوباره را افزایش می‌دهد.


عامل دیگری که احتمال معکوس شدن روند قیمت آواکس را افزایش می‌دهد، خروج این ارز از آدرس‌های نهنگ‌ها بود. ذخایر آواکس نهنگ‌ها از ۱۴ جولای تا زمان نگارش این مقاله، ۰٫۴۲ درصد کاهش یافته است. شاخص تسلط اجتماعی آواکس نیز در همین بازه کاهش چشم‌گیری یافته است.


اما چرا علی‌رغم روند خروجی آواکس از دارایی‌های نهنگ‌ها قیمت آن صعودی شده است؟ پاسخ پرایس‌اکشن آواکس است که از ۱۳ جولای به دلیل تقاضای قوی خرده‌فروشی‌ها تشکیل شده است. همچنین تقاضای ارگانیک قوی به‌ویژه از سوی بازارهای NFT نیز می‌تواند دلیل دیگر این رالی باشد.


انتهای خبر

0
0