ارزینکس
1400/09/08
10:05
💢 مروری بر پروژه GUILDFI 🔘 پروژه GUILDFI یک پلتفرم WEB3است که می‌خواهد یک اکوسیستم به هم پیوسته از بازی‌های و NFTها و جوامع را ایجاد کند تا سودها ...

💢 مروری بر پروژه GUILDFI



🔘 پروژه GUILDFI یک پلتفرم WEB۳است که می‌خواهد یک اکوسیستم به هم پیوسته از بازی‌های و NFTها و جوامع را ایجاد کند تا سودها را برای بازیکنان به حداکثر برساند و قابلیت همکاری در سرتاسر متاورس‌ها را فراهم نماید. پلتفرم مشکلاتی که برای بازیکنان در مورد دسترسی‌های مختلف و غیره را برطرف می‌کند و در عین حال باعث می‌شود تا عملکرد آنها بهتر و پاداش آنها بیشتر بشود.


باعث رشد اکانت آنها در درازمدت می‌شود و به رتبه بندی آنها کمک می‌کند و مزایای دیگری نیز برای بازیکنان هم از طریق این پروژه و هم از طریق متاورس‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند فراهم می‌شود.



🔘 این پلتفرم به بازیکنان یک آی‌دی شناسایی می‌دهد که حتی رد پای بازیکنان را هم ثبت می‌کند و نشان می‌دهد که کجا رفته‌اند و چه کارهایی را انجام داده‌اند در کل متاورس و تنها و تنها برای خوشان قابل نمایش است و به بازیکنان اجازه می‌دهد به طیف وسیعی از محصولات در این اکوسیستم، دسترسی داشته باشند همچنین به بازیکنان کمک می‌کند تا بازی‌های مختلف را کشف کنند و در عین حال به سازندگان بازی کمک می‌کند تا بازیشان را بهتر و سریعتر راه اندازی نمایند.




🔘 توکنومتری :


نماد توکن این پروژه GF است و کاربرانی که این توکن را ذخیره می‌کنند جزو انجمن این پروژه خواهند بود که البته بسته به تعداد توکن‌هایی که ذخیره می‌کنند امتیازهایی دریافت می‌نمایند و دسترسی‌هایی که برای آنها قرار داده می‌شود متفاوت خواهد بود. از GF به عنوان توکن پرداختی و به عنوان کارمزد استفاده می‌شود و تعداد کل آنها یک میلیارد واحد است با استاندارد ERC۲۰ ایجاد شده.


تقسیم‌بندی GF :



🔰 ۱. فروش عمومی : ۵ درصد.



🔰 ۲. اکوسیستم : ۴۰ درصد.



🔰 ۳. ذخیره : ۱۴ درصد.



🔰 ۴. تیم : ۱۵ درصد.



🔰 ۵. مشاوران : ۲ درصد.



🔰 ۶. پیش فروش : ۲۴ درصد.



در عکس بالا نحوه و شیوه آزاد سازی توکن این پروژه را ملاحظه می‌کنید.



🔘 تیم :


جناب جاریندر ثیتادیلاکامو موسس این پروژه است که اصالتا اهل بانکوک تایلند می‌باشد.


این شخص جزو تیم مدیریتی صرافی بیت فینیکس بوده و دو سال در آنجا کار کرده.


در شرکت OMG NETWORK به عنوان رئیس مهندسان نرم‌افزار فعالیت داشته و به عنوان فول استک دو سال در TASK WORLD کار کرده.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



مدیوم | توییتر | وبسایت |



انتهای خبر

0
0