سهامیاب - آموزش بورس
1400/01/31
08:33
#بانکداری 🏦 اخبار رسیده از مذاکرات وین، بهتر از تصورات است. انصاف فکر نمی‌کردیم شرایط اینقدر خوب پیش برود. البته به اخباری که می‌رسد چندان نمی‌توا...

#بانکداری



🏦 اخبار رسیده از مذاکرات وین، بهتر از تصورات است. انصاف فکر نمی‌کردیم شرایط اینقدر خوب پیش برود. البته به اخباری که می‌رسد چندان نمی‌توان دلخوش بود اما آغاز نگارش متون نشان می‌دهد که فضا مثبت است. طبیعتا نمادهای گروه بانکی با این خبر و همچنین احتمال تغییر تسعیر نرخ ارز باید مورد توجه باشند اما شرایط کمی خاص پیش می‌رود.



✅ در بانکها، دو نماد #وبملت و #ونوین معاملات محکم‌تری دارند و البته #وپاسار به خوبی بازارگردانی می‌شود. در #وتجارت تقریبا همه شناوری توسط سهامداران عمده جمع‌آوری شده است ! #وبصادر نیز بد قلق شده است اما او نیز از نظر تکنیکی شرایط خوبی دارد. به نظر وبصادر و وتجارت و البته ونوین را در منفی امروز باید زیر نظر داشت.



✅ در سوی دیگر #وپارس را داریم که پر حجم معامله می‌شود. او نیز تحولات مثبت خوبی در دل خود دارد. و در نهایت به #وملل اشاره داشته باشیم که این روزها به خوبی بازارگردانی می‌شود. کف این سهم در قیمت‌های ۱.۳۰۰ تومانی بسته شده و با بهبود بازار می‌توان برگشت به سطوح ۱.۶۰۰ تومانی را انتظار داشت.



@news_cryptocurrency۱



انتهای خبر

0
0