آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
11:40
توکن چیلیز (Chiliz) در صرافی اوکی ایکس لیست شد

به گزارش وبسایت خبری newsbtc، توکن بومی پلتفرم…

به گزارش وبسایت خبری newsbtc، توکن بومی پلتفرم تعامل طرفداران مبتنی بر بلاکچین Socios.com با نام چیلیز (CHZ) راس ساعت ۱۰ صبح به وقت UTC روز سوم مارس ۲۰۲۱ (۱۳ اسفند) در صرافی غیرمتمرکز صاحب نام اوکی ایکس (OKEx) لیست شده است. به دنبال این اقدام، قیمت این توکن شاهد جهشی چشمگیر بوده است.


این پلتفرم به تیم ها و باشگاه های ورزشی اجازه می دهد تا فن توکن هایی (Fan Tokens) را برای ارتباط و تعامل با طرفداران خود ایجاد کنند. این توکن های طرفداری به صورت کارت های عضویت عمل می کنند و به دارندگان آن این امتیاز را می دهند تا در مراحل مختلف تصمیم گیری تیم های مورد علاقه خود مشارکت نمایند. تاکنون، Socios.com با بزرگترین تیم ها و باشگاه های ورزشی از جمله آث میلان، بارسلونا، یوونتوس، UFC و باشگاه های صاحب نام دیگر همکاری کرده است.


طبق اعلام چیلیز، مدل فن توکن ( Fan Token ) آنها به سازمان های ورزشی کمک کرده است تا جریان های جدید درآمد ایجاد کرده و بتوانند بر ضررهای ناشی از فروش ضعیف بلیط، از دست دادن معاملات اسپانسری و غیره که در طول مدت پاندمی کرونا ایجاد شده بود غلبه کنند.


جی هائو، مدیرعامل اوکی ایکس (OKEx) با تایید نقش چیلیز در ارتقا فناوری بلاکچین، گفت: “چیلیز (Chiliz) از یک نمونه کاربرد مهم دیگر برای فناوری بلاکچین رونمایی کرده است که نشان می دهد چگونه صنایع ورزش و سرگرمی می توانند با دنیای دیجیتال سازگاری یابند و جریانات درآمد جدیدی فراتر از منابع سنتی ایجاد کنند. هرچه طرفداران بیشتری از طریق توکن های طرفداری با باشگاه ها و تیم های مختلف تعامل برقرار کنند، استفاده از ارزهای رمزپایه می تواند به جریان اصلی بپیوندد. ما به خاطر پشتیانی از این طرح ابتکاری مهم به خود می بالیم. “


به مناسبت لیست شدن این توکن جدید، صرافی اوکی ایکس از طریق قرعه کشی به کاربران خوش شانسی که تا ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) در این صرافی نسبت به واریز یا ترید توکن CHZ اقدام کنند، در مجموع معادل ۱۵۰۰۰۰ دلار از این توکن طرفداری را اهدا خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0