آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
21:30
تحلیل تکنیکال چین لینک؛ سه شنبه ۲۸ دی

سرمایه‌گذاران چین لینک در خطر شکست قرار دارند…

سرمایه‌گذاران چین لینک در خطر شکست قرار دارند زیرا خرس‌ها در تلاش هستند که آنها را تحت فشار قرار دهند و سود بسیاری را بدست آورند. با ادامه کاهش قیمت به زیر سطح ۲۴.۵۵ دلار ، SMA ۵۵ روزه به عنوان حمایت نهایی سرمایه گذاران عمل خواهد کرد. کاهش چین لینک به زیر SMA ۵۵ روزه در ۲۲.۵۰ دلار ، این آلت کوین را در مسیر کاهش به سمت سطح ۲۰.۷۰ دلاری قرار می دهد.


اما گاوهای LINK همچنان در مسیر دشواری قرار دارند زیرا امکان حفظ پیوت ماهانه نامشخص و کار سختی است. گفتنی است که چین لینک در ماه دسامبر (آذر-دی) چندین بار به زیر این سطح حمایتی کاهش یافت. با توجه به اینکه احساسات فعلی بازار به احتمال زیاد منجر به افزایش میزان ریسک پذیری نمی شود ، انتظار میرود که پیوت ماهانه تحت فشار قرار گیرد و قیمت به زیر ۲۰.۰۰ دلار برسد. با کاهش قیمت به زیر آن ، سطح ۱۵.۰۰ دلاری که با کف قیمتی ۲۳ می(۲ خرداد) و ۴ دسامبر(۱۳ آذر) دنبال خواهد شد.


LINKUSD 2022 01 18 15 16 58 637781176238370524 300x155 - تحلیل تکنیکال  چین لینک؛ سه شنبه 28 دی

نمودار روزانه جفت ارز LINK/USD طی سناریوی مذکور ، شاخص (RSI) در ناحیه اشباع فروش قرار می گیرد. در صورتی که فروشندگان این شاخص را زیر نظر قرار دهند ، جهش چین لینک از SMA ۵۵ روزه ویا پیوت ماهانه دور از انتظار نیست. این امر منجر به کاهش فشار فروش و افزایش جزئی در حجم خرید LINK خواهد بود. جهش چین لینک از هر یک از سطوح مذکورمحتمل است، مگر اینکه شرایط منجر به کاهش اهمیت این سطوح شود و LINK در نهایت به حمایت گسترده خود یعنی سطح ۱۵ دلاری کاهش یابد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0