رمزارز نیوز
1401/11/20
13:30
ماجرای توییت مشابه ایلان ماسک و توسعه‌دهنده شیبا چیست؟

ایلان ماسک، رئیس توییتر، با انتشار توییتی باعث خنده دنبال‌کننده‌گانش شد؛ زیرا به وضوح یک شوخی به نظر می‌رسید.… مطالعه مطلب ...

ایلان ماسک، رئیس توییتر، با انتشار توییتی باعث خنده دنبال‌کننده‌گانش شد؛ زیرا به وضوح یک شوخی به نظر می‌رسید. توییت او حاوی تنها یک نقطه (.) است. اما هیچ کس واقعا نمی‌داند که آیا این مبتکر میلیاردر واقعا از “پیام” مرموز خود معنایی داشته است یا خیر. در همین حال، مشخص شد که توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوساما هم یک سال پیش به طور خلاصه همین نماد را به بیوی توییتر خود اضافه کرده بود.


با این حال، نقطه‌ای که ماسک به تازگی توییت کرده، به احتمال زیاد یک شوخی است؛ زیرا او اغلب دوست دارد با استفاده از تم‌های ساده با دنبال‌کننده‌هایش ارتباط برقرار کند.


از سوی دیگر، حساب توییتر DogeDesigner به جامعه کریپتو یادآوری کرده است که دو سال پیش، تسلا ۱.۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال پرچمدار، یعنی بیت کوین را خریداری کرد.


این حرکت تسلا، بیت کوین را در ماه آوریل آن سال به اوج قیمتی جدید سوق داد. در کنار آن، بسیاری از کوین‌های دیگر، از جمله دوج کوین، کوین محبوب ماسک، نیز به بالاترین سطح قیمتی خود رسیدند. حساب DogeDesigner در ادامه تاکید کرد که علی‌رغم خرید گسترده بیت کوین در گذشته، تنها ارز دیجیتالی که تسلا اکنون می‌پذیرد، میم کوین برتر، یعنی دوج کوین است. بنابراین، به نظر می‌رسد که DOGE برای تسلا و ماسک، مهم‌تر از بیت کوین است.


تسلا پرداخت‌های دوج را برای کالاهای خود در اوایل سال ۲۰۲۲، ابتدا به صورت آزمایشی و سپس به صورت دائمی یکپارچه کرده است. شرکت دیگر ماسک، یعنی اسپیس ایکس هم در اواخر همان سال از این روش پیروی کرد.


انتهای خبر

0
0