اقتصاد آنلاین
1400/05/11
16:39
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۱مرداد) / ارزش معاملات سایپا از رقبا پیشی گرفت

امروز معامله‌گرها ۱۶۳میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۴.۶درصد از کل سهام صنعتی دوده فام معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «کدماح»، «برکت»، «شصدف» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۱۶۳میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، حق تقدم معدنی دماوند پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۷میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام بیمه تجارت نو (بنو) پس از بازگشایی هشت درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام سیمان کارون (سکارون) با افت ۴۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۸۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۶۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۴.۶درصد از کل سهام صنعتی دوده فام (شصدف) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۱نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.05.11
رتبه بندی ارزش معاملات 00.05.11.gif
انتهای خبر

0
0