همفکران
1401/03/11
08:54
#جم_پیلن 📌به گزارش همفکران، در بازدید اهالی رسانه از شرکت پلی پروپیلن جم در عسلویه، مهندس مرادی، مدیرعامل شرکت گفت: ✅در حوزه صنعت پلی پروپیلن د...

#جم_پیلن



📌به گزارش همفکران، در بازدید اهالی رسانه از شرکت پلی پروپیلن جم در عسلویه، مهندس مرادی، مدیرعامل شرکت گفت:



✅در حوزه صنعت پلی پروپیلن در حال حاضر تولید کشور حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار تن می باشد و ظرفیت اسمی واحدهای تولیدی بیش از یک میلیون تن است ولی تا افق ۸ سال آینده این ظرفیت به دو میلیون تن خواهد رسید.



✅چالش و دغدغه اصلی شرکت تامین خوراک است و برای حل این موضوع برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی داریم تا بتوان از ظرفیت های موجود بهره برداری کرد.



✅بهبود شرایط منطقه همواره از دغدغه های مهم شرکت بوده است.



✅شرکت پلی پروپیلن جم در بین شرکت های پتروشیمی در رده دوم ناشران برتر بورس قرار گرفته است که یکی از افتخارات شرکت است و یکی از فاکتور های مهم در رسیدن به این افتخار، ارایه اطلاعات دقیق و شفافیت حداکثری بوده است.



✅ پلی پروپیلن جم اولین شرکت تولید کننده گرید HP ۵۶۴S در ایران بوده است که بعد از شیوع ویروس کرونا نیز جهت گیری تولیدی را به سوی تولید مجدد این گرید متمایل ساختیم و با قیمت پایه و بدون رقابت عرضه نمودیم تا بتوانیم به کنترل این کمبود و کمک به مدافعان جبهه سلامت با نگاه انجام رسالت در حوزه مسیولیت های اجتماعی در سطح ملی گام برداریم.



✅ پلی پروپیلن جم با تولید گرید EP۳۱۳۰UV که مخصوص تولید سپر خودرو (ضد ضربه)می باشد، کوشیده است به صنعت خودروسازی کشور کمک کند که برای تولید این گرید موفق به اخذ جایزه محصول برتر و نوآور ایرانی شده است.




Hamfekran.com


@Agahmoshaver

انتهای خبر

0
0