بااقتصاد
1400/02/22
10:50
انتخابات سهام عدالت قم به نوبت دوم موکول شد

انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان قم، به حد نصاب قانونی نرسید.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، عادل علی پور، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، با اعلام این خبر که نوبت اول مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم در روز ۲۰ اردیبهشت ماه به حد نصاب قانونی نرسید و به نوبت دوم موکول شد، گفت: زمان برگزاری نوبت دوم مجمع، متعاقبا در روزنامه کثیرالانتشار، سامانه کدال و صدا و سیمای استان جهت حضور سهامداران اعلام خواهد شد.


علیپور افزود: مجمع نوبت دوم با هر میزان مشارکت رسمیت یافته و اعضاء هیات مدیره توسط سهامداران و از میان کاندیداها انتخاب خواهند شد.


وی ادامه داد: ۴۰۱ هزار نفر از سهامداران استان قم، که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند و کلیه افرادی که سهام شرکت سرمایه گذاری استان با نماد وسقم را از بازار سرمایه خریداری نموده اند، می توانند در انتخاب هیات مدیره شرکت مذکور، نقش مهمی داشته باشند.


نماینده وزیر اقتصاد در استان تصریح کرد: با توجه به آثار قابل توجه فعالیت این شرکتها در عرصه اقتصاد استان و حتی تبعات ملّی فعالیت این شرکتها و تاثیر در بودجه خانوار، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اعضای هیات مدیره به منظور انتخاب افراد صاحب صلاحیت حرفه ای و توانمند برای مدیریت دارایی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است./ایسنا


انتهای خبر

0
0