رمزارز نیوز
1401/01/23
14:32
کاوا راه خود را از بازار نزولی جدا کرد!

قیمت کاوا (KAVA) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد زیرا پروتکل‌های موجود در اکوسیستم Cosmos در سال ۲۰۲۲… مطالعه مطلب ...

قیمت کاوا (KAVA) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد زیرا پروتکل‌های موجود در اکوسیستم Cosmos در سال ۲۰۲۲ رشد قابل توجهی داشته‌اند. دلیل این موضوع نیز تمرکز تشدید بر قابلیت همکاری میان بلاکچینی و سازگاری با شبکه اتریوم است.


داده‌های موجود نشان می‌دهند که قیمت توکن بومی کاوا پس از رسیدن به کف قیمت ۹۲/۲ دلار در روز ۱۳ مارس حدود ۷۳ درصد افزایش یافته و در ۸ آوریل به قیمت ۸ دلار رسیده است.


سه دلیل برای این افزایش قیمت و شتاب گرفتن کاوا وجود دارد که شامل راه‌اندازی زنجیره مشترک اتریوم، راه‌اندازی برنامه تشویقی توسعه دهنده ۷۵۰ میلیون دلاری و مجموعه‌ای از مشارکت‌ها و راه‌اندازی‌های پروتکلی است که اکوسیستم کاوا را گسترش داده است.


این سه مورد از مهم‌ترین پیشرفت‌هایی هستند که تاکنون در اکوسیستم کاوا رخ داده‌اند. تکمیل موفقیت‌آمیز مرحله آلفای راه‌اندازی زنجیره مشترک اتریوم و اینکه این زنجیره، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند ماشین مجازی اتریوم (EVM) را امکان پذیر می‌کند، از مهمترین دلایل افزایش قیمت اخیر این رمز ارز است.


انتهای خبر

0
0