اخبار اکس نوین
1400/06/01
09:55
آیا کاردانو به زودی از ۳ دلار عبور خواهد کرد؟

اکس نوین: هیجان بار دیگر به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته است. بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر با رشدی ۳ درصدی از مقاومت کلیدی ۵۰ هزار دلاری عبور کرد. با این حال، این کاردانو است که در چند روز اخیر همه توجهات را به خود جلب کرده است. قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت اخیر با ۱۲ درصد افزایش به ۲.۸۴ دلار رسید و رکورد زد. این اولین بار نیست که کاردانو رکورد قیمتی خود را جابه‌جا می‌کند و در هفته اخیر چندین بار موفق به فتح قله‌های متوالی شده است. رشد کاردانو به حدی بوده که توانسته در طول هفته گذشته بااقتدار جایگاه سومی بایننس کوین را از آن خود…

اکس نوین : هیجان بار دیگر به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته است. بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر با رشدی ۳ درصدی از مقاومت کلیدی ۵۰ هزار دلاری عبور کرد . با این حال، این کاردانو است که در چند روز اخیر همه توجهات را به خود جلب کرده است.


قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت اخیر با ۱۲ درصد افزایش به ۲.۸۴ دلار رسید و رکورد زد. این اولین بار نیست که کاردانو رکورد قیمتی خود را جابه‌جا می‌کند و در هفته اخیر چندین بار موفق به فتح قله‌های متوالی شده است. رشد کاردانو به حدی بوده که توانسته در طول هفته گذشته بااقتدار جایگاه سومی بایننس کوین را از آن خود کند.


همه اکنون به فراتر رفتن قیمت کاردانو از ۳ دلار چشم دوخته‌اند که کاردانو را به مسیر متفاوتی سوق خواهد داد. پلتفرم تجزیه و تحلیل سنتیمنت در گزارشی اظهار داشت که با توجه به هیجانات سرمایه‌گذاران، این هدف امکان‌پذیر است. سنتیمنت در این رابطه گفت:


رشد هر دو هشتگ #Cardano و #ADA همزمان با به ثبت رسیدن اوج ۲.۶۳ دلاری به اوج خود رسید. این هیجانات و رفتار سرخوشانه سرمایه‌گذاران نقش بسیار مهمی در ادامه قیمت تا ۳ دلار و فراتر از آن خواهد داشت.


علاوه بر این، بخشی از سرخوشی و هیجانات پیرامون سرمایه‌گذاران می‌تواند به دلیل نزدیک شدن موعد مقرر اجرای هارد فورک آلونزو در شبکه کاردانو باشد. به گفته تیم توسعه کاردانو، هارد فورک آلونزو قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ در شبکه اصلی اجرا شود. پس از اجرای آلونزو، کاردانو به بستری مناسب برای میزبانی از دیفای، NFT ها و سایر پروژه‌های مشابه تبدیل خواهد شد.


چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK روز شنبه در ویدیویی در رابطه با چالش‌های پیش روی کاردانو صحبت کرد. وی در این ویدیو خاطرنشان کرد که تیم توسعه کاردانو به توسعه هرچه بیشتر این شبکه متعهد هستند.


خالق کاردانو معتقد است به جای ساخت اولین محصولاتی که به بازار عرضه می‌شوند، نباید در کارها عجله کرد. وی در این رابطه گفت:


این موضوع نباید بحث‌برانگیز باشد. با توجه به پیچیدگی پروتکل اصلی، این باید چیزی باشد که همه ما قبول داریم و معتقدیم ایده خوبی خواهد بود.


وی در این ویدیو به هک ۶۰۰ میلیون دلاری پالی نتورک اشاره کرد و اظهار داشت که عجله در امور بهترین تصمیم نیست. جالب است بدانید هاسکینسون، دید خوبی به بازار NFT و دوج کوین ندارد و اخیرا از آنها انتقاد کرده است.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0