رمزارز نیوز
1400/10/28
16:39
نشانه‌ها از صعود قیمت رمزارز متیک می‌گویند!

تیم توسعه‌دهنده پالی‌گان با انتشار توییتی، از اجرای به‌روزرسانی EIP-۱۵۵۹ در شبکه اصلی خود خبر داد. این به‌روزرسانی در ساعت ۳:۰۰… مطالعه مطلب ...

تیم توسعه‌دهنده پالی‌گان با انتشار توییتی، از اجرای به‌روزرسانی EIP-۱۵۵۹ در شبکه اصلی خود خبر داد. این به‌روزرسانی در ساعت ۳:۰۰ بامداد ۱۸ ژانویه و در بلاک شماره ۲۳،۸۵۰،۰۰۰ در شبکه اصلی پالی‌گان اجرا شده است.


طرح EIP-۱۵۵۹ پیش‌تر و طی هاردفورک لندن در شبکه اتریوم اجرا شده و ساختار کارمزدهای این بلاکچین را تغییر داده بود. حال پالی‌گان نیز انتظار دارد که با اجرای این طرح در شبکه خود و با سوزاندن MATIC، ساختار کارمزدهای این شبکه نیز بهینه‌تر شود. با اجرای این به‌روزرسانی، رویکرد مزایده‌ای برای تعیین کارمزدهای شبکه حذف شده، ولی در کل باعث کاهش کارمزد تراکنش‌ها نمی‌شود.


مکانیسم توکن‌سوزی MATIC به صورت دو مرحله‌ای طراحی شده که در شبکه پالی‌گان شروع می‌شود و در شبکه اتریوم به پایان می‌رسد.


با این حال، به گفته لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر بازار، قیمت ارز دیجیتال MATIC واکنشی به این اخبار و به‌روزرسانی نشان نداده است. داده‌‌های بازار نشان می‌دهند که در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال MATIC با قیمت ۲٫۱۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۹ درصد افت داشته است. کاهش قیمت پالی‌گان تا حدی به دلیل روند نزولی کلی در بازار کریپتو است که باعث شده قیمت بیت کوین دوباره به زیر ۴۲ هزار دلار سقوط کند و اکثر آلت کوین‌ها هم به دنبال آن با افت قیمت مواجه شوند.


بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم IntoTheBlock، پالی‌گان از روند قیمتی بیت کوین پیروی می‌کند؛ چراکه همبستگی ۳۰ روزه این دو ارز دیجیتال برابر با ۰٫۸۵ و بسیار بالا است.

قیمت MATIC ممکن است افزایش یابد!

علی‌رغم افت قیمتی MATIC، چندین عامل تکنیکال و فاندامنتالی می‌توانند موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال در روزهای آینده شوند.


matic-burning-mechanism

نمودار کندل روزانه قیمت ارز دیجیتال MATIC. تحلیلگران تکنیکال پیش‌بینی می‌کنند که در ادامه روند صعودی MATIC، الگوی فنجان و دسته (cup and handle) صعودی در نمودار قیمت روزانه این ارز دیجیتال تشکیل شود.


در ۲۴ ساعت گذشته، معامله MATIC توسط نهنگ‌ها نیز افزایش یافته و این ارز دیجیتال در میان هزار کیف پول بزرگ اتریوم، پرمعامله‌ترین بوده است. در این میان، یک نهنگ اتریوم ۱،۱۰۴،۹۹۷ واحد MATIC به ارزش تقریبی ۲٫۵ میلیون دلار خریداری کرده است. از سوی دیگر، از آنجایی که MATIC عرضه ثابتی معادل با ۱۰ میلیارد توکن دارد، هرگونه کاهش در تعداد توکن‌های موجود می‌تواند منجر به اثر ضدتورمی و در نتیجه، افزایش قیمت شود.


انتهای خبر

0
0