رمزارز نیوز
1401/12/08
14:21
اطلاعیه‌ای که قیمت شیبا را به بالا سوق داد!

تیم سازنده بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) اخیرا به وبسایت و سیستم ورودی خود، قسمت جدیدی را اضافه کرده… مطالعه مطلب ...

تیم سازنده بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) اخیرا به وبسایت و سیستم ورودی خود، قسمت جدیدی را اضافه کرده است. پورتال «پیوستن به شیباریوم- Join Shibarium» برای تبدیل جهان به مکانی بهتر با فناوری ارزان، سریع و قدرتمند طراحی شده است. این مرکز برای صاحبان مشاغل، توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا و جویندگان کار برای مشارکت در اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) کاربرد خواهد داشت.


شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، نیز در توییتر گفته که این پورتال جدید کارها را برای هر کسی که به دنبال استفاده از شیباریوم است، آسان‌تر می‌کند.


بر اساس این اعلامیه، این سیستم ورودی به ارتش SHIB اجازه می‌دهد تا بهترین پروژه‌ها را بیابد و با شرکت‌های حرفه‌ای، دسترسی شیباریوم را افزایش دهند. در نهایت، به افراد کمک می‌کند تا اعتباربخش‌های مناسب را پیدا کنند.


در ادامه، کوساما به معامله گران رمزارز هشدار داد که مراقب توکن‌های جدیدی باشند که در این شبکه نوپا راه‌اندازی می‌شوند:


در نظر داشته باشید که همه محصولات موجود در شبکه بتا فقط برای اهداف آزمایشی هستند و مراقب باشید تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی، مورد کلاهبرداری قرار نگیرید و هر چیزی را که در شیباریوم پیدا می‌کنید، خریداری نکنید.


اگرچه تاریخ عرضه رسمی شیباریوم مشخص نشده است، اما بسیاری بر این باورند که نسخه بتای این شبکه هفته آینده منتشر خواهد شد.


این اطلاعیه، شیبا اینو را به سمت یک رالی صعودی سوق داد که در نتیجه آن، قیمت SHIB طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافت. از سوی دیگر، قیمت BONE نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزایش قیمت داشته است.


انتهای خبر

0
0