اقتصاد آنلاین
1399/12/16
16:03
بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ حضور کرمان در صدر ارزش معاملات با معاملاتی کم‌جان

امروز معامله‌گرها ۲۱۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۴درصد از کل سهام کرمان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کرمان»، «کزغال»، «شستا»، «شپنا» و «اپال» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان دست به دست شد، زغال سنگ پرورده طبس پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۳۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۳۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۳.۴درصد از کل سهام کرمان معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 99.12.16
رتبه بندی ارزش معاملات 99.12.16
انتهای خبر

0
0