رمزارز نیوز
1401/10/23
12:00
شیبا اینو چگونه یکی از امن‌ترین پروژه‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال شد؟

شرکت CertiK، پیشگام در حوزه امنیت بلاکچین، میم کوین شیبا اینو (SHIB) را به عنوان دومین پروژه رمزارزی امن… مطالعه مطلب ...

شرکت CertiK، پیشگام در حوزه امنیت بلاکچین، میم کوین شیبا اینو (SHIB) را به عنوان دومین پروژه رمزارزی امن رتبه‌بندی می‌کند. براساس داده‌ها، شیبا اینو دارای امتیاز ۹۳ (جایگاه دوم پس از پالیگان) بوده که بر اساس امنیت نسبی، عملکرد بازار و احساسات اجتماعی در مورد این پروژه به دست آمده است. علاوه بر این، صرافی غیرمتمرکز بومی شیبا یعنی ShibaSwap نیز رتبه اول را در برترین پروژه‌های DEX فهرست شده در فهرست دارد.


بر اساس این گزارش، ویژگی‌های برجسته پروژه شیبا شامل غیرمتمرکز بودن، ارزش بازار بالا، طولانی مدت، ارائه پاداش در ازای شناسایی باگ و فالوورهای اجتماعی بالا است.


در این میان، نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی راه‌حل لایه ۲ شیباریوم، فعالیت اجتماعی SHIB را افزایش داده است. توسعه‌دهنده اصلی شیبا، Shytoshi Kusama و پلتفرم‌های رسمی اکوسیستم شیبا، نکاتی در مورد راه‌اندازی شیباریوم را در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر کردند.


تیم توسعه‌دهنده شبکه شیباریوم قبلا تایید کرده بود که BONE تنها توکن گس برای شیباریوم خواهد بود. علاوه بر این، اکوسیستم شیبا به طور رسمی اعلام کرده که با هر تراکنش شیباریوم، مقداری توکن SHIB خواهد سوخت.


جامعه در مورد آخرین تحولات در مورد اکوسیستم شیبا و شیباریوم هیجان‌زده است. معاملات نهنگ‌ها نیز در بحبوحه اعلامیه‌های مربوط به شیباریوم افزایش یافته است.


انتهای خبر

0
0