بورسینه
1399/12/16
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #کرمان، #کزغال، #شستا، #شپنا و #اپال به ترتیب در رتبه اول تا پن...

🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #کرمان، #کزغال، #شستا، #شپنا و #اپال به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان دست به دست شد، زغال سنگ پرورده طبس پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۳۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۳۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۴درصد از کل سهام #کرمان معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0