تحلیلگران بازار سرمایه
1399/12/04
21:39
‏ بيانيه دولت درباره اجرای قانون مجلس: اگر مجلس محترم شورای اسلامی چنین حرکت هوشمندانه ای را خلاف قانون خود می داند و قصد دارد بیانیه مشترک صادره ...

بیانیه دولت درباره اجرای قانون مجلس:



اگر مجلس محترم شورای اسلامی چنین حرکت هوشمندانه ای را خلاف قانون خود می داند و قصد دارد بیانیه مشترک صادره را غیرفعال کند باید مسئولیت عواقب آن را نزد مردم بپذیرد و پاسخگوی همه هزینه های مترتب بر آن باشد.



🔹هر قانونی اگر به خوبی اجرا نشود هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت و به همین جهت شورای عالی امنیت ملی در جلسه ۲۵ بهمن خود تصمیم گرفت از طریق راه حل های هوشمندانه و مبتکرانه هم قانون مجلس اجرا شود و هم هزینه های آن کاهش یابد.



🔹هدف جمهوری اسلامی ایران وبرنامه قطعی دولت احقاق حقوق مردم ایران و مقابله هوشمندانه و مقتدرانه با اقدامات و سیاست‌های غیرقانونی ایالات متحده آمریکا ورفع هرچه سریع‌تر تحریم‌های ظالمانه وغیرانسانی علیه مردم ایران است و دولت تدبیر و امید در این مسیر از هیچ تهدید و مانعی نمی‌هراسد.



🔹مذاکرات و توافقات ایران با آژانس کاملا منطبق با قانون اساسی و قوانین کشور و به ویژه مصوبه جلسه ۷۵۹ شورای عالی امنیت ملی(مورخ ۲۵/۱۱/۹۹) بوده است وبه اذعان همه کارشناسان ومتخصصین و مسئولین امنیت ملی کشورکارآمدترین وکم هزینه‌ترین شیوه برای اجرای کامل مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

انتهای خبر

0
0